علیزاده: افکار عمومی از عملکرد فدراسیون رضایت دارد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تهران (پانا) - رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام تاکید نمود صعود تیم ملی فوتبال بانوان برای اولین بار به مرحله نهایی جام ملت های فوتبال آسیا نقطه عطفی در تاریخ ورزش بانوان کشور است.

علیزاده: افکار عمومی از عملکرد فدراسیون رضایت دارد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بهزاد علیزاده، نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد فرایند فعالیت فدراسیون فوتبال گفت: توفیقات فدراسیون فوتبال در چند ماه اخیر و نتایج تیم ملی بزرگسالان در جهت صعود به جام جهانی قطر 2022 باعث شده، مردم و افکار عمومی از فدراسیون رضایت کامل داشته باشند و مردم و مسئولان باید به عنوان یار دوازدهم در کنار تیم ملی فوتبال باشند که با آماده سازی خوب امکان صعود تیم ملی به مراحل بالاتر جام جهانی قطر 2022 فرآهم آید و نتیجه موفقیت تیم ملی فوتبال در جام جهانی تزریق روحیه امید به جامعه است.

وی ادامه داد: رویکرد فدراسیون فعلی نسبت به مقوله توسعه در مقایسه با فدراسیون های گذشته فرق دارد. مجلس با استفاده از ظرفیت های قانونی که در اختیار دارد با تمام توان در کنار فدراسیون و تیم ملی هست و از هیچ تلاشی برای حمایت از این عزیزان برای افتخار آفرینی در سطح منطقه و جهانی دریغ نمی نماید.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام با اشاره به حضور تیم ملی بانوان در مرحله نهایی جام ملت های آسیا خاطر نشان کرد: این مهم برای اولین بار در مرحله نهایی جام ملت های آسیا نقطه عطفی در تاریخ ورزشی کشور است که از افتخارات ملی محسوب می گردد

وی تاکید نمود: این افتخار همه دستگاه های مسئول را بیش از پیش مجاب می نماید که با نگاهی متفاوت و حمایتی دو چندان ورزش بانوان را دریابند که ان شالله شاهد تدوام افتخاری آفرینی آنها در سطوح جهانی باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1603

به "علیزاده: افکار عمومی از عملکرد فدراسیون رضایت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: افکار عمومی از عملکرد فدراسیون رضایت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید