عامل قطع درختان جنگلی روانه زندان شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از دستگیری عامل قطع درختان جنگلی بلوط در منطقه قلعه سنگی از توابع شهرستان خرم آباد خبر داد و گفت: این فرد متخلف به صورت شبانه مبادرت به انجام این کار غیرقانونی کرده بود که بلافاصله دستگیر و با قرار قانونی 20 میلیارد ریال روانه زندان شد.

عامل قطع درختان جنگلی روانه زندان شد

به گزارش خبرنگاران، شیرزاد نجفی اظهار کرد: در پی گزارش های مردمی مبنی بر قطع درختان جنگلی در منطقه قلعه سنگی خرم آباد، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان به منطقه اعزام شدند و توانستند فرد متخلف را شناسایی و دستگیر کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: با هماهنگی به عمل آمده با رازانی دادستان مرکز استان، رئیس شعبه 102 کیفری دادگاه، سرهنگ مهرنیا فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان، از منطقه بازدید به عمل آمد که هدف از این کار، مشاهده محاکم قضایی در نزدیک از این عمل غیرقانونی بود.

نجفی ارزش زیست محیطی یک درخت بلوط با عمر حداقل 500 ساله را چیزی در حدود 200 هزار دلار خاطرنشان کرد و یادآور شد: از برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضا در جهت مجازات فرد مذکور نهایت تشکر و امتنان را دارم و امیدوارم درس عبرتی برای سایر متخلفانی که مبادرت به قطع درختان جنگلی بلوط می کنند، شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در خاتمه بار دیگر با یادآوری شماره تلفن رایگان 1504 از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اراضی ملی مراتب را به یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 96

به "عامل قطع درختان جنگلی روانه زندان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل قطع درختان جنگلی روانه زندان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید