طرح نهضت درختکاری در منازل شهروندان منطقه 11 شروع شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، با شروع طرح نهضت ملی درختکاری در منازل شهروندان منطقه 11، متقاضیان می توانند درخواست خود را به وسیله تماس با سامانه 137 و یا مرکزتام این منطقه ثبت نمایند تا نهال مناسب در منزلشان کاشته گردد.

طرح نهضت درختکاری در منازل شهروندان منطقه 11 شروع شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام خبر شروع طرح نهضت درختکاری در منازل شهروندان منطقه گفت: کارشناسان مرکز تام علاوه بر مراجعه به منازل شهروندان و کاشت نهال ضمن پاسخگویی به سؤالات آن ها درباره موضوعاتی نظیر کاشت، نگهداری از درختان برگه های آموزشی هم توزیع می نمایند.

مهرابی اضافه نمود: در این طرح، گونه های گیاهی از جمله افرا، چنار، بلوط، لیلکی، ارغوان، زیتون تلخ و انواعی از درختان مثمر مانند گردو، سیب و خرمالو که سازگار با شرایط آب و هوایی شهر تهران است در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 ادامه داد: بعلاوه کاشت نهال ها به وسیله کارگران فضای سبز شهرداری و زیر نظر کارشناسان متخصص انجام خواهد شد و روش نگهداری آن ها نیز در محل آموزش داده می گردد.

به گفته مهرابی این طرح که ازهفته گذشته شروع شده است؛ با هدف توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و افزایش حس مسئولیت پذیری شهروندان به توسعه و حفظ فضا های سبز شهری تا 15 اسفند ماه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش شهروندان ساکن در محدوده منطقه 11 می توانند درخواست خود را به وسیله تماس با سامانه 137 یا مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز به شماره 66384961-2 ثبت نمایند تا در اسرع وقت با اعزام کارشناس کاشت نهال مناسب در منازل آن ها انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1793

به "طرح نهضت درختکاری در منازل شهروندان منطقه 11 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نهضت درختکاری در منازل شهروندان منطقه 11 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید