سفر به شهرهای کوچک مجارستان ، سفر به مجارستان و شهرهای کوچک آن (تور ارزان مجارستان)

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، احتمالا نخستین تصوری که پس از شنیدن نام مجارستان به فکر می آید، طبیعتا مرکز آن، بوداپستِ شگفت انگیز است که یک مقصد گردشگری محبوب برای افراد زیادی در سراسر دنیا است. دیگر شهر های کلان در کشور شامل دبرکان و سِگِد(Szeged) بخش اصلی جاذبه های گردشگری توصیه شده را تشکیل می دهند اما در همین حین بدانید که بزرگترین منبع جذابیت مجارستان در شهر های کوچک و روستاهای خوش چشم انداز آن پنهان شده است که از دریاچه بالاتون در بخش غربی کشور تا لبه رودخانه دانوب در شمال کشیده اند. جایی که هزاران سال تاریخ، فرهنگ و زندگی سنتی مجارستان به صحیح ترین و هیجان انگیز ترین شیوه ممکن نگهداری می شوند. بنابراین اگر می خواهید سفر به مجارستان عمیقی داشته باشید و برای لذت بردن از تجربه یک چشم انداز زیبا و محلی از بوداپست خارج شوید و سفر به شهرهای کوچک مجارستان داشته باشید،با خبرنگاران همراه باشید تا به طور مجازی 10 سفر به شهرهای مجارستان داشته باشید.

سفر به شهرهای کوچک مجارستان ، سفر به مجارستان و شهرهای کوچک آن (تور ارزان مجارستان)

با ما سفر کنید و با تور ارزان مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

سفر به شهرهای مجارستان: تیهانی

هنگامی که به تیهانی می رسید مجموعه ای از خانه هایی با سقف هایی از کاشی های قرمز رنگ به شما خوش آمد می گویند. تیهانی روستایی زیبا و آرام در ساحل شمالی دریاچه بالاتون، بزرگترین دریاچه در مجارستان و اروپای مرکزی، است. جدا از لذتی که می توانید از یک روز مفرح در اطراف دریاچه ببرید، بازدید از ناحیه باستانی تیهانی یک تجربه توصیه شده است. جایی که یک صومعه بندیکتی باستانی را که بیش از 100 سال پیش ساخته شده را خواهید دید. علاوه بر این، شما یک بازار سر پوشیده محلی و یک دشت چشم نواز اسطوقدوس را خواهید یافت.

سفر به شهرهای کوچک مجارستان: گدلو (Gödöllő)

شهر کوچک و زیبای گدلو در حومه بوداپست، به فاصله 40 دقیقه رانندگی از مرکز مرکز محبوب، قرار گرفته است. بنابراین بازدید از شهر حتما می تواند به عنوان بخشی از سفر کوتاه و نیرو بخش روزانه باشد. جاذبه اصلی شهر، کاخ سلطنتی گدلو است که در قرن 18 اُم ساخته شده و در آن امپراتور های امپراتوری اتریش- مجارستان ، فرانتس جوزف اول و کارل اول ، زندگی می کردند. این کاخ یکی از زیباترین و دست نخورده ترین بازمانده های نفوذ [فرهنگ] اتریش بر این منطقه است.

سفر به شهرهای مجارستان: سرنچ (Szerencs)

شما می توانید یک روز بسیار لذت بخش را در شهر کوچک و باستانی در شمال شرقی مجارستان، با بازدید از موزه شکر سرنچ و گردش در قلعه تاریخی راکوژی(Rákóczi) که در قرن 16 اُم ساخته شده و خانه خانواده نجیب زاده راکوژی بوده است که در آن موقع حاکم ترانسیلوانیا بودند، تجربه کنید. علاوه بر این، شما تعدادی کلیسای زیبا را که متعلق به سه مذهب مسیحیت اند را خواهید یافت: یک کلیسای کاتولیک رومی، کلیسای کالوینیستِ پروتستان های مسیحی و کلیسای کاتولیک یونانی.

سفر به شهرهای کوچک مجارستان: هِویز (Hévíz)

اگر بدن و فکر شما کمی آرامش می خواهند، به هویز بیایید. یک مجتمع سونا در نزدیکی چشمه آب گرم که با نامی مشابه نام شهر اداره می گردد و از گروه گردشگرانی که برای آب تنی در آب های سالم آن می آیند، لذت ببرید. حمام کردن در دریاچه توصیه شده است و خوشبختانه در تمام سال، دمای آب بین 24 تا 38 ثابت است. قطعا شنا در هویز برترین فعالیتی است که تا زمانی که این جا هستید می توانید انجام دهید.

سفر به شهرهای مجارستان: تاتا

در سفر به مجارستان خود حتما سری به تاتا بزنید. آرامش در خیابان های این شهر کوچک پنهان شده که در دره ای سرسبز بین کوهستان گرِشه و کوهستان وِرتِس ، در فاصله حدودی 70 کیلومتر از بوداپست در نزیکی مرز اسلواکی قرار گرفته، برقرار است. نام عامیانه تری که تاتا با آن شناخته شده است شهر آبی است و به عنوان یکی از رومانتیک ترین شهر ها در مجارستان شناخته شده است. و این به علت است که با فضای سبز پوشیده شده است و در ساحل دریاچه اورِگ (دریاچه باستانی) قرار گرفته است.

سفر به شهرهای کوچک مجارستان: تاپولکا

در کنار دریاچه بالاتون، که پیش تر به آن اشاره کردیم، تاپولکای زیبا را نیز خواهید یافت. جایی که چندین هنرمند، شاعر و نویسنده مجارستانی با معروفیت تاریخی متولد شده اند. ورای سردرگمی در میان خیابان های آرام و رنگارنگ این شهر، می توانید از یک سفر فرح بخش در غار آبی تاپولکا، یک غار مخفی با 3.3 کیلومتر مسیر پرپیچ و خم با آبی زلال و چشم انداز ای از سنگ های به هم پیوسته، لذت ببرید.

سفر به شهرهای مجارستان: واتس (Vác)

در شهر واتس، حدود 35 کیلومتری بوداپست، تاریخ از هر گوشه شهر، از کاخ هایی با معماری باروک که به دست خانواده سلطنتی باروک که زمانی بر اروپا حکم می کردند، ساخته شده اند تا به جای مانده های خانه های باستانی رومی و نمای باشکوه کلیسای دومنیکن که در مرکز شهر قرار گرفته، قابل تماشا است. در این مکان چشم انداز طبیعی زیبایی را می توان یافت زیرا که واتس در کرانه ساحل رود دانوب که از مجارستان می گذرد قرار گرفته است و حتی یک سفر کوتاه در امتداد آن چشم انداز های تماشای را به ارمغان می آورد. تماشا واتس را در برنامه سفر به مجارستان خودبگنجانید.

سفر به شهرهای کوچک مجارستان: ویشگراد (Visegrád)

با مدت زمان رانندگی در سفر به مجارستان، کمی از بوداپست در ویشگراد، یک شهر قرون وسطی با مناظری زیبا که نباید از دست داد حتی اگر در یک سفر کوتاه روزانه باشید. در این جا جاذبه اصلی قلعه خیره کننده و زیبای در ویشگراد، ساخته شده در قرن 12اُم به ابتکار بِلای پنجم است که به زیبایی کاخ سلطنتی باشکوه ساخته شده برای شاه چارلز اول مجارستان است.

سفر به شهرهای مجارستان: شیوفُک (Siófok)

اگر می خواهید از آموختن تاریخ هیجان انگیز در سفر به مجارستان و بازدید از تمام روستا ها و شهر های باستانی که کشور مملو از آن هاست دست بکشید و به جای آن می خواهید در آرامش از ساحل و آب تنی در آب لذت ببرید به شیوفک، یکی از محبوب ترین مجتمع های تفریحی در مجارستان، بروید. در شیوفک، که به وسیله بسیاری از مجار ها به عنوان مرکز بالاتون نامیده شده است، مردم محلی و گردشگران یکسان با هم، برای لذت بردن از هتل های مدرن ساخته شده در این مکان و سواحل دلپذیر جمع می شوند.

سفر به شهرهای کوچک مجارستان: زبگنی (Zebegény)

دوستداران هنر و طبیعت در میان شما در کمتر از چند دقیقه عاشق زبگنی خواهند شد. این شهر کوچک خوش چشم انداز پر است از موزه، گالری و خانه های کوچک و مجذوب کننده تاریخی که اغلب رویداد های هنری و فرهنگی را برگزار نموده اند. این جا، در کنار سایر چیز ها، می توانید موزه ایشتوان زونی ، به نقاش مشهور مجارستانی اختصاص یافته است؛ کسی که به همراه خانواده اش جان تعداد زیادی از یهودیان را در واقعه هولوکاست نجات داد و در میان ملت ها به عنوان انسانی درستکار شناخته شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1887

به "سفر به شهرهای کوچک مجارستان ، سفر به مجارستان و شهرهای کوچک آن (تور ارزان مجارستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به شهرهای کوچک مجارستان ، سفر به مجارستان و شهرهای کوچک آن (تور ارزان مجارستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید