ساخت دنباله فیلم من سالوادور نیستم در دستور کارم نیست

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، سید امیر پروین حسینی تهیه کننده فیلم زاپاس گفت: به تازگی مطلع شدیم که فیلم سینمایی زاپاس در جشنواره رنگین کمان چین در چند رشته نامزد دریافت جایزه شده است. دست اندرکاران برگزاری این جشنواره از طریق ایمیل از من، برزو نیک نژاد کارگردان و جواد عزتی و الناز حبیبی بازیگران فیلم، با تقبل تمامی هزینه های سفر، دعوت کرده اند که حتما در مراسم اختتامیه که در تاریخ 26-28 ماه نوامبر سال میلادی برگزار می شود شرکت کنیم.

ساخت دنباله فیلم من سالوادور نیستم در دستور کارم نیست

وی ادامه داد: احتمال می دهم با توجه به نامزد شدن الناز حبیبی و جواد عزتی به عنوان بهترین بازیگر زن و مرد بخش اصلی جشنواره، جوایزی به این فیلم اهدا می شود. بزودی برای شرکت در این مراسم راهی شهر ماکائو چین خواهیم شد.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: کمدی زاپاس به دلیل ارتباطی که با مخاطبان از نقاط مختلف دنیا برقرار کرد، پیروز بود. شاهد این ادعا نیز توفیق فیلم در فینالست شدن در همین رویداد مذکور هنری در چین و کسب جایزه بهترین فیلم کمدی از جشنواره فیلم چند فرهنگی کانادا است.

تهیه کننده فیلم های زخم زیتون در ادامه درباره پروژه جدید خود اظهار داشت: با نظر به پیروزیت زاپاس در گیشه و استقبال سینماروها از آن، قصد دارم فیلم بعدی ام را نیز در حال و هوای آن تهیه کنم و فعلا تولید فیلمی در ادامه من سالوادور نیستم در دستور کار قرار ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 169

به "ساخت دنباله فیلم من سالوادور نیستم در دستور کارم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت دنباله فیلم من سالوادور نیستم در دستور کارم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید