راهنمای 4 مرحله ای سایه چشم دنباله دار

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، برای کشیدن خط چشم حتما لازم نیست از خط چشم استفاده کنیم بلکه با سایه هم می توانیم خط چشم های دنباله دار زیبایی بکشیم. در ادامه طی 4 مرحله یاد می گیریم که چگونه با سایه خط چشم بکشیم.

راهنمای 4 مرحله ای سایه چشم دنباله دار

مرحله اول: آمادگی

ابتدا اطراف چشم را مرطوب کننده بزنید تا پوست آبرسانی شده و چین و چروک ها زیاد به چشم نیایند. سپس تمام قسمت پلک از مژه ها گرفته تا ابروها را با کانسیلر و یا پرایمر بپوشانید.

مرحله دوم: از چسب شیشه ای بهره ببرید

قبل از این که چسب را به صورت بزنید ابتدا آن را روی دست بچسبانید تا قابلیت چسبندگی آن کمتر شده و به پوست آسیب نرساند. چسب را به صورت اریب به سمت دنباله ابرو در گوشه خارجی چشم بچسبانید. با این کار بهتر می توانید تشخیص دهید که دنباله سایه را دقیقا در کدام قسمت باید بکشید.

مرحله سوم: کشیدن دنباله سایه

یک عدد براش سایه چشم زاویه دار را به سایه کرمی متالیک آغشته کنید. می توانید به جای سایه کرمی مقداری آب را با سایه پودری ترکیب کنید. چشم ها را باز کنید و به رو به رو نگاه کنید. برای کشیدن سایه از قسمت بالا آغاز کنید یعنی جایی که می خواهید دنباله سایه تمام گردد و به سمت پایین بکشید و تا اواسط خط مژه ادامه دهید.

مرحله چهارم: پر کردن قسمت داخل خط مژه

از مرحله اول تا مرحله سوم را روی چشم دیگر امتحان کنید و مطمئن شوید که هر دو را به شکل متقارن کشیده اید. سپس با سایه خطی از گوشه داخلی چشم تا گوشه خارجی چشم بکشید و به دنباله سایه وصل کنید. در مرحله آخر چسب را با دقت جدا کنید.

منبع: بدونیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 193

به "راهنمای 4 مرحله ای سایه چشم دنباله دار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای 4 مرحله ای سایه چشم دنباله دار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید