راهنمای رزرو هتل

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به هر حال تنها لازمه سفر رفتن خرید بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان برای شما نیست و باید به دنبال یک فکر بکر برای گزینه اقامتی خود نیز باشید. فرقی هم نمی کند که مقصدتان کجا می باشد، می خواهید به یک منطقه بکر و ساکت جنگلی و یا یک اَبَر شهر بسیار عظیم که در هر خیابان فرعی و اصلیش چندین هتل وجود دارد، بروید. همه هتل ها برای شما در دسترس است. در این هتل ها نیز می توانید از کم ترین تا بهترین خدماتی را که از یک هتل انتظار دارید را دریافت نمایید. دارا بودن اینترنت پر سرعت و نامحدود wifi و لابی راحت و مناسب بین همه هتل ها یکسان است اما به نظرتان برای دریافت خدمات بیشتر و انتخاب هتلی بهتر مهم ترین درگاهی که شما می توانید از آن رزرو آنلاین هتل خود را انجام دهید، کجا است؟ جواب ما واضح و صریح است؛ خبرنگاران با نشان دادن 200 هزار هتل در سراسر 12 هزار شهر دنیا بهترین انتخاب ها را برای شما فراهم می آورد. از این رو ما از شما می خواهیم تا در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، بهترین سامانه رزرو آنلاین هتل در ایران را مورد آنالیز قرار دهیم.

راهنمای رزرو هتل

آنالیز سیستم جامع رزرو آنلاین هتل در سراسر جهان

اگر هم اکنون در شرایطی به سر می برید که قصد دارید تا دست به انتخاب و رزرو آنلاین هتل خود بزنید و همه کارهای شما به جز انتخاب و رزرو آنلاین هتل خود مانده است و شما هم در حال خاندن این مطلب هستید به شما قول می دهیم که به این معنا است که شما در اصل نمی دانید که برای انتخاب و رزرو آنلاین هتل خود از کجا آغاز کنید و کمی هم گیج شده اید!

به هر حال حق هم دارید، هتل ها فراوان، سات ها فروان و امکانات فراوان تر هستند و همین امر هر شخصی را دچار گیجی در این امر می کند مخصوصا اگر که برای بار اولتان باشد که یا می خواهید هتل رزرو کنید و یا به شهری خاص سفر کنید.

به صورت متقابل، از آن جایی هم که ما نمی دانیم در بین 12 هزار شهر جهان و 200 هزار هتلی که ما داریم شما کجا مقصدتان است و کدام هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنید پس یک راهنما و سیستم جامع را در اختیار شما خواهیم گذاشت تا به اتفاق آن به یک تبادل اطلاعات متقابل برسیم و در نهایت بتوانیم یک انتخاب خوب و مناسب را در پیش روی شما بگذاریم.

یکی از خوبی های رزرو هتل خارجی و داخلی از خبرنگاران آن هم با استفاده از اپلیکیشن و یا وب سایت آنلاین این شرکت این است که به راحتی می توانید تا در هر کجای جهان که بخواهید با هر ارزی که دارید، چه ریالی و چه به دیگر نرخ ها با استفاده از سیستم رزرواسیون آنلاین ما رزرو و یا خرید خود را به صورت نهایی و حتمی انجام دهید.

در بین تمامی مقاصدی که خبرنگاران آن ها را ارائه می کند می توانید به پر فروش ترین و پر درخواست ترین هتل ها در پر تردد ترین مسیرهایی همچون شهرهای؛ استانبول، کیش، دبی، بمبئی، مسکو، مشهد، دهلی، وارنا، بمبئی، پاریس، پاتایا، شیراز، آمستردام، بانکوک، بروکسل، وین، کوش آداسی و بسیاری از دیگر مقصدهایی که در بین پر فروش ترین های داخلی و خارجی قرار می گیرند مراجعه نمایید و هتل مورد نظر خود را رزرو نموده و بدون مشکل و یا معطلی خاصی بعد از سفر به محلی که برای اقامت خود انتخاب نموده اید در نهایت بروید.

در این زمینه می خواهیم نکته مهمی را به شما گوشزد کنیم!

یکی از مزیت هایی که خبرنگاران در زمینه رزرو آنلاین هتل از طریق سامانه خود به شما می دهد این است که دایره انتخاب شما در خبرنگاران در صورتی بسیار گسترده و عظیم است که دیگر آژانس های هواپیمایی دارای مسیرهایی محدود و هتل هایی کم و از پیش معین شده هستند و این عملا شما را مجبور به این می کند که حتی در صورتی که نخواهید، حتما از بین یکی از آن ها در نهایت انتخاب نمایید.

البته حتی بعضا این اتفاق هم پیش می آید که در این حالت هم شما اگر بالاخره در بین این هتل های محدود در مسیرهای معین هتلی را پیدا کنید اما آن هتل متاسفانه پر باشد!

در این حالت ممکن است به شما به عنوان جایگزین انتخابی دیگری که وب سایت های دیگر به شما پیشنهاد می دهند؛ یا هتلی گران تر و یا هتلی با امکاناتی کمتر به شما پیشنهاد دهند که این بالطبع آن چیزی که شما می خواهید، نخواهد بود!

این شرایط به طور کامل در زمینه رزرو آنلاین هتل در خبرنگاران متفاوت است. شما می توانید تا به راحتی از بین گزینه های پیشنهادی بسیار زیادی با همان شرایط و حتی با همان بازه قیمتی، مجددا هتلی دیگر را انتخاب نمایید.

تنها کافی است که مقصدتان را انتخاب نموده، تعداد نفرات را وارد نموده و از بین هتل های نمایش داده شده حتی با استفاده از فیلترهای مختلفی مثل تخفیف های ویژه، پر فروش ها، نوع مکان اقامتی مثل بویتک هتل ها، ریزورت هتل، هتل و یا هتل آپارتمان، ستاره های هتل که آغاز قیمتشان در کنار آن ها ثبت شده است، مبلغ، موقعیت مکانی هتل، درجه مکان اقامت و فیلترهایی از این قبیل به هتل مورد نظر خود زودتر برسید.

بعد از این هم که بالاخره به هتل مورد نظر خود رسیدید می توانید با استفاده از پرداخت ریالی از طریق درگاه آنلاینی که از خبرنگاران برای شما گگردده شده است، واچر قطعی و نهایی هتل خود را دریافت نمایید و به راحتی و تنها در چند لحظه بعد این برگه را که کاملا به شیوه الکترونیکی برای شما صادر می گردد را دریافت نمایید و رزرو آنلاین هتل خود را تکمیل نمایید.

می بینید این فرایند برای شما تنها چند کلیک کوتاه و ساده و البته یک آنالیز دقیق از یک درگاه مورد اطمینان زمانبر بود و شما در کمترین زمان صرف شده توانسته اید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

راهنمای رزرو آنلاین هتل

الان دیگر وقت آن رسیده است که به اتفاق یکدیگر کاملا و بسیار جامع این را مورد آنالیز قرار دهیم که چگونه می توانیم تا به صورتی کاملا درست و اصولی، انتخاب و رزرو آنلاین هتل خود داشته باشیم. برای این کار مراحل مختلف را از ابتدا تا به خاتمهی رزرو آنلاین هتل را برای شما شرح خواهیم داد.

  • جستجوی هتل

بیایید فرض را بر این بگذاریم که شما می خواهید تا وارد صفحه رزرو هتل بشوید.

برای این کار باید در ابتدا از صفحه اول از قسمت جستجوی اطلاعات، مقصد خود را وارد نمایید و سپس تعدا نفرات، تاریخ سفر، تعداد اتاق های مورد نظر را وارد کنید و سپس دکمه جستجو را فشار دهید.

پس از چند ثانیه خواهید دید که برای شما نتایج بسیار زیادی حال چه بر روی صفحه موبایل و یا بر روی گوشی تلفن همراهتان ظاهر خواهد شد.

نکته!

بالاتر هم برای شما تمامی فیلترهایی را که برایتان گذاشته ایم تا شما بتوانید با استفاده از آن ها به انتخابی درست تر نائل آیید را به صورت مفصل با کاربردشان شرح دادیم.

شما در همین قسمت می توانید با استفاده از فیلترهای مختلف نام برده شده سریع تر به انتخاب خود نزدیک شوید.

  • انتخاب هتل مورد نظر

حال که نتایج بسیاری برای شما نشان داده شده است و دیگر وقت این است که چشمان تیزبین خود را آماده این کنید که از بین ستاره های داده شده به هتل، ستاره های خودِ هتل، عکس های هتل، منطقه ای که هتل در آن قرار گرفته است، قیمت هر شب اقامت در این هتل و بسیاری از دیگر عوامل و شرحات دیگر که شامل معرفی مهم ترین خدمات هتل است برای شما نمایش داده می گردد را مورد آنالیز قرار دهید. پیشنهاد می کنیم که هتل های مختلف را ببینید و امکانتشان را آنالیز کنید و سپس بعد از این که به انتخاب قطعی و نهایی خود رسیدید، دکمه رزرو هتل را بزنید تا پس از آن و در مرحله بعدی برای شما تمامی اتاق های موجود که با نشان Available ظاهر خواهند شد را خواهید دید.

در این مرحله است که شما دیگر باید از بین اتاق های مختلف که در هزینه نهایی پرداختی شما هم تاثیرگذار هستند و هر کدام قیمت معینی دارند را انتخاب نمایید و در نهایت آن را رزرو نمایید.

توجه کنید که در سامانه رزرو آنلاین خبرنگاران و در سمت چپ مانتیور شما و دقیقا جایی که سبد خرید قرار گرفته است، می توانید قوانین مربوط به کنسلی هتل را مورد مطالعه قرار دهید تا هم از حق و حقوق حود و هم از طرفی دیگر، حق و حقوق هتل هم در هنگام پیش آمدن چینین شرایط آگاه شوید.

در قسمت های پایین تر و درست بعد از زمانی که اطلاعات همراهان و مخصوصا بچه ها را وارد نمودید، می توانید گزینه تکمیل فرآیند خرید را انتخاب کنید و اگر هم که فکر می کنید باید باز هم مجددا از ابتدا آنالیز کنید، گزینه مرحله قبل را انتخاب نموده و به مرحله قبل باز شد.

در ادامه این مرحله شما با گزینه هایی همچون افزودن خدمات جانبی سفر روبرو خواهید شد.

این خدمات عبارتند از: بیمه مسافرتی، خدمات CIP فرودگاه امام خمینی برای پروازهای خروجی و یا خدمات CIP فرودگاه امام خمینی برای پروازهای ورودی است.

البته می توانید کار خودتان را راحت تر نموده و با پرداخت کمی هزینه بیشتر، گزینه همه سرویس ها را می خواهم را انتخاب نموده و همه این گزینه ها را به سبد خود اضافه نمایید.

  • پرداخت

در ادامه این فرآیند، وارد مرحله پرداخت می شوید.

در این مرحله شما پیش فاکتوری که شامل شماره پیش فاکتور، معینات خریدار، تلفن همراه، ایمیل، اطلاعات مسافرانی را وارد نموده اید، جزئیات هتل که شامل تاریخ انتخابی شما برای ورود و خروج به هتل است، نوع اتاق ها و تعداد نفرات است به همراه خدمات قابل ارائه ای که عبارتند از خدماتی که در صفحه قبلی انتخاب نموده اید، کشور، شهر، تعداد نفرات و شرحاتی که به آن یا از طرف سیستم یا از طرف خود اضافه نموده اید برای شما در صفحه ظاهر می گردد.

در خاتمه مبلغ کل و مبلغ قابل پرداخت را خواهید دید.

البته اگر کد تحفیف هم دارید، وارد کنید تا در مبلغ پرداختی شما تاثیر بگذارد و از مزایای این کارت بهره مند شوید.

در خاتمهی این قسمت شما با این گزینه روبرو خواهید شد که؛ مایلید کدام یک از همکاران ما پیگیر امور مربوط به رزرو شما باشند؟ (اختیاری) شما می توانید اگر بین همکاران با تجربه و زبده ما در خبرنگاران کسی را می شناسید و دوست دارید و ترجیح می دهید که امور مربوط به رزرو آنلاین هتل شما را پیگیری کند را انتخاب کنید. البته اگر هم کسی را نمی شناسید مورد نیست زیرا، در این صورت سیستم خودش برای شما شخصی را انتخاب می کند.

سپس با انتخاب گزینه اینجانب قوانین و مقررات را مطالعه نموده و آن را قبول دارم، وارد مرحله نهایی شوید.

توجه فرمایید که برای مطالعه قوانین و مقررات می توانید که وارد لینک مطلب که کاملا درباره قوانین رزرو آنلاین هتل در خبرنگاران است وارد شده و این قوانین را که به صورت کامل و جامع بیان شده اند را مورد مطالعه قرار دهید.

در مرحله آخر که مرحله پرداخت نهایی است شما تنها 10 دقیقه زمان دارید که با استفاده از درگاه اقتصادی بانکی که برای شما باز شده است به راحتی با وارد کردن اطلاعات اقتصادی خود، پرداخت خود را تکمیل نموده و در نهایت رزرو آنلاین هتل خود را به اتمام برسانید.

در گوشه سمت راست این صفحه برای شما؛ هزینه قابل پرداخت، نوع عملیات، نام فروشگاه، شماره ترمینال، شماره پذیرنده و وب سایت فرودگاه را خواهید دید.

از این جا به بعد است که خرید شما کامل شده و دیگر رزرو آنلاین هتل شما اجرا شده است.

اقامت خوبی را برای شما آرزومندیممنبع: الی گشت

انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 673

به "راهنمای رزرو هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای رزرو هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید