دلیل انتخاب وکیل ناکام در پرونده ویلموتس و موافقت هیات رئیسه

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال ایران برای پیگیری شکایت از مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی اقدام به استخدام لودیک دلشات وکیل سوئیسی کرده است. این وکیل پیش از این سابقه کار با باشگاه تراکتور تبریز را داشت ولی نتوانست از دو پرونده مهم این باشگاه بعد از شکایت لی اروین و آنتونی استوکس دفاع کند.

دلیل انتخاب وکیل ناکام در پرونده ویلموتس و موافقت هیات رئیسه

در واقع فدراسیون وکیلی را به خدمت گرفته که در دو پرونده به طرف ایرانی ها ناکام و بازنده بوده است و حالا شائباتی درباره دلیل به کار گیری لودیک برای پیگیری شکایت ویلموتس مطرح شده است.

هیات رئیسه وکیل سوئیسی را انتخاب کرد

فریدون اصفهانیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مصاحبه با خبرنگاران، در این خصوص گفت: اینکه آقای لودیک قبلا توانسته از پرونده هایش دفاع کند یا خیر را نمی دانم ولی او وکیل قابلی است!

اصفهانیان ادامه داد: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این وکیل را انتخاب کرده است و ان شاءالله که او هم بتواند در پرونده ویلموتس از ایران دفاع کند.

منتظر پاسخ فیفا هستیم

به گزارش خبرنگاران، یکی دیگر از مسائلی که فدراسیون فوتبال این روزها با آن به شدت دست به گریبان است، برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات این فدراسیون است؛ تا جایی که فیفا در چند نامه فدراسیون ایران را مجبور به اصلاح اساسنامه و سپس برگزاری انتخابات کرده است.

اصفهانیان در این مورد گفت: قرار بود این انتخابات انجام شود و مسئله ای هم نبود اما با نظر فیفا انتخابات به تعویق افتاد. متاسفانه بعضی ها می خواستند القا کنند که هیات رئیسه دنبال عقب انداختن انتخابات است در حالی که اصلا اینطور نیست و برگزاری مجمع برنامه ریزی شده بود. فیفا می گوید اساسنامه را با ما هماهنگ کنید که ما هم باید همین کار را انجام بدهیم.

مشکل کرونا برطرف نشود لیگ دیرتر شروع می شود

موضوع مهم دیگری که این عضو از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به آن اشاره کرد احتمال تعویق دوباره لیگ برتر فوتبال به خاطر ویروس کرونا است. در حالی که سازمان لیگ اعلام کرده مسابقات تا انتها فروردین تعطیل است، اصفهانیان اعتقاد دارد شاید بازی های لیگ دیرتر هم شروع شود.

وی گفت: سازمان لیگ هم در واقع همان فدراسیون است. ورزش برای سالم سازی جامعه است. طبیعی است که اگر مشکل کرونا حل نشود، لیگ انتها فروردین شروع نخواهد شد. همانطور که کنفدراسیون آسیا و فیفا مسابقات را به تعویق انداخت، ما هم لیگ را عقب می اندازیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 576

به "دلیل انتخاب وکیل ناکام در پرونده ویلموتس و موافقت هیات رئیسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل انتخاب وکیل ناکام در پرونده ویلموتس و موافقت هیات رئیسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید