دعوت ایتالیایی ها از فیلم بی وزنی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، فیلم سینمایی بی وزنی به کارگردانی مهدی فرد قادری به بخش مسابقه جشنواره بنونتو ایتالیا راه پیدا کرد.

دعوت ایتالیایی ها از فیلم بی وزنی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، بی وزنی به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ضمن نمایش در بیش از 10 جشنواره بین المللی، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره ماراتن یونان و جایزه بهترین فیلم جشنواره تجربی پرو و کارولینای شمالی آمریکا را هم به دست آورده است و در جدیدترین حضورش در میان سی فیلم بخش مسابقه جشنواره فیلم های مستقل بنونتو (BCT) در کشور ایتالیا، به نمایش در خواهد.

این فیلم که اکران آن همزمان با شیوع کرونا و تعطیلی سینماها متوقف شد، از سه شنبه هفته آینده درشبکه نمایش خانگی منتشر می گردد.

امیرعلی دانایی، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاکروان در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

راهنمایی فیلم و علی صفایی سنگسری سرمایه گذاران دومین فیلم سینمایی فرد قادری هستند و پخش بین المللی این فیلم را موسسه پرشیا فیلم به مدیریت علی قاسمی بر عهده دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 841

به "دعوت ایتالیایی ها از فیلم بی وزنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت ایتالیایی ها از فیلم بی وزنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید