داستان پروفسوری که در ناسا کار می کرد و به خاطر مراقبت از مادرش به روستای زادگاهش بازگشت

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تهران (پانا) - پنجاه وهفتمین قسمت از سری سوم برنامه مکث جمعه شب حوالی ساعت 19 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان پروفسوری که در ناسا کار می کرد و به خاطر مراقبت از مادرش به روستای زادگاهش بازگشت

در هفته هشتم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه های محرم و صفر تهیه شده سعید شیخ زاده مجری و راوی خواهد بود. در این برنامه شیخ زاده میزبان پروفسور رحمت الله قدیمی چرمهینی است. چرمهینی یکی از نخبگان شاغل در ناسا بود و وقتی پروژه فرستادن شاتل به فضا با شکست روبرو شد، این پروژه سنگین را بر عهده او گذاشتند و اینبار پرتاب شاتل با موفقیت همراه شد. چرمهینی در این برنامه از خاطرات تلخ و شیرینش از مهاجرت، تحصیل و کار کردن در سطوح عالی ناسا و تبعیض هایی که بین او به عنوان یک خارجی با سایر کارکنان گذاشته می شد خواهد گفت. چرمهینی مدتی قبل بخاطر بیماری مادرش به ایران و زادگاهش که یک روستاست بازگشت و اکنون مشغول مراقبت از مادر است. روایت فراز و نشیب های زندگی این نخبه و پروفسور گمنام ایرانی را در مکث امشب ببینید و بشنوید.

سری جدید برنامه مکث همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه ها و روایات جذاب آدم ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 976

به "داستان پروفسوری که در ناسا کار می کرد و به خاطر مراقبت از مادرش به روستای زادگاهش بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان پروفسوری که در ناسا کار می کرد و به خاطر مراقبت از مادرش به روستای زادگاهش بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید