تور اروپا: خرید ایرباس به وسیله امارات و ایجاد 41 هزار شغل تخصصی پردرآمد برای اروپا

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، با وجود سهم بسیار بالای کشورهای اروپایی از عایدی صنعت گردشگری جهانی، کشورهای صنعتی این منطقه بالاترین سهم را از عایدیهای غیرمستقیم این صنعت نیز دارند. طبق گزارش شرکت کارخانجات وصنایع هوایی ایرباس، سفارشات خرید ایرباس به وسیله امارات، به تنهایی سبب ایجاد 41 هزار شغل تخصصی در اروپا می گردد که به علت سطح بالای مهارت و تخصص و سطح بالای دستمزد، تأثیر مالی آن بسیار عمیق تر از ایجاد مشاغل ساده و کم مهارت است.

تور اروپا: خرید ایرباس به وسیله امارات و ایجاد 41 هزار شغل تخصصی پردرآمد برای اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

طبق آنالیز های صورت گرفته از سوی شرکت ایرباس، تحویل هواپیماهای مسافربری ایرباس A380 به امارات، طی مدت یک سال از 2013 تا 2014 سبب ایجاد 41000 شغل دراروپا شده است. این مقدار معادل 3.4 میلیارد یورو عایدی افزوده در GDP سراسر این قاره است.

حدود 70 درصد از این مشاغل به طور مساوی در فرانسه و آلمان و حدود 17 درصد در انگلستان ایجاد می گردد. 5000 شغل به جای مانده نیز در اسپانیا ایجاد می گردد. شغل های ایجاد شده همگی درسطح تخصصی و برای تأمین تجهیزات و خدمات مرتبط با این هواپیماها در کشورهایی است که دارای کارخانجات فراوری کننده تجهیزات ایرباس هستند.

روشن است که ایجاد اشتغال برای افراد تحصیل نموده و ماهر درمشاغل بالا، درمقایسه با ایجاد مشاغل ساده یا کم تخصص، عایدی اقتصادی و آثار به مراتب مثبت و عمیق تری، عاید اقتصاد این کشورها می نماید.

منبع : www.emirates.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1698

به "تور اروپا: خرید ایرباس به وسیله امارات و ایجاد 41 هزار شغل تخصصی پردرآمد برای اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: خرید ایرباس به وسیله امارات و ایجاد 41 هزار شغل تخصصی پردرآمد برای اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید