خبرنگاران سخنگوی شورای شهر: جلوی زباله گردها را بگیرید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تهران - خبرنگاران - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران امروز جمعه خواستار اجرای مصوبه ستاد بحران شهرداری تهران به منظور توقف تفکیک زباله در خیابان ها شد.

خبرنگاران سخنگوی شورای شهر: جلوی زباله گردها را بگیرید

علی اعطا روز جمعه با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر خود نوشت: زباله های شهر می توانند به ویروس کرونا آلوده باشند و عقل حکم می کند تفکیک زباله طبق مصوبه ستاد بحران شهرداری متوقف شود تا ضایعات آلوده، به چرخه بازیافت وارد نشوند.

وی افزود: اراده جدی تری از سوی شهرداری در برخورد با تفکیک در خیابان و کود و گاراژ توسط برخی پیمانکاران متخلف مورد انتظار شوراست.

شهروندان کمک کنند

از سوی دیگر، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه زباله گردی را در پایتخت ممنوع کرده ایم، از شهروندان خواست تخلف پیمانکاران را در عدم توزیع ماسک بین کارگران پسماند و فضای سبز در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران به سامانه 137 اطلاع دهند.

غلامحسین محمدی امروز جمعه توئیت کرد: به همکاران و پیمانکاران ابلاغ کرده ایم که هیچ کارگر خدمات شهری در کل شهر بدون تجهیزات بهداشتی فعالیت نکند.

وی ادامه داد: بازارها و اماکن را بسته ایم و زباله گردی را ممنوع کرده ایم اما توان ما برای نظارت محدود است.

سخنگوی شهرداری تهران در زمینه مقابله با ویروس کرونا به همین دلیل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در زمینه تفکیک زباله، موضوع را به سامانه 137 شهرداری اعلام کنند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار داشت: از ظهر دیروز تا امروز تعداد 1289 مورد بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شده اند و به این ترتیب، شمار کل مبتلایان به این بیماری در کشور به 11 هزار و 364 نفر افزایش یافته است.

وی افزود: از این تعداد، تا به امروز 3529 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 بهبود یافته و ترخیص شده اما 514 تن دیگر جان خود را از دست داده اند.

شمار مبتلایان ویروس کرونا در تهران 2 هزار و 976 نفر اعلام شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 579

به "خبرنگاران سخنگوی شورای شهر: جلوی زباله گردها را بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سخنگوی شورای شهر: جلوی زباله گردها را بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید