خبرنگاران جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در همدان برگزار می گردد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، همدان -خبرنگاران- مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان از برگزاری نهمین دوره جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در همدان اطلاع داد.

خبرنگاران جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در همدان برگزار می گردد

محمدصالح جباری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با رسالت نخبه یابی و نخبه پروری فعالیت می نماید، اضافه نمود: به دلیل کرونا امکان برگزاری نمایشگاه های حضوری طبق روال گذشته ممکن نیست به همین خاطر جشنواره در فضای مجازی و با تاکید بر ماموریت اصلی روایت و تکیه بر عنصر مهارت، فراوری محتوا و نشر حداکثری برگزار می گردد.

وی با اشاره به محور اصلی جشنواره که گفتمان ایران قوی ناظر به بیانیه گام دوم است، گفت: برای تحقق محور اصلی جشنواره لزوم فراوری محتوا محصولات قابل انتشار در فضای مجازی وجود دارد که در این خصوص طی یک هفته اقدام به برگزاری کاردو که به معنی کارو اردو هست کردیم.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان با اشاره به فعالیت های کاردوی مدرسه انقلاب توضیح داد: کاردوها در استان و با حضور تمام مسئولان انجمن های اسلامی مدارس متوسطه دوم برگزار گردید و در آن دانش آموزان با ایده پردازی در مورد مسائل مختلف فراوری یک محصول دیوار بوم ها را تکمیل کردند.

جباری شناخت مخاطب و مهارت های لازم را از ملزومات فراوری یک محصول دانست و ادامه داد: دانش آموزان در ابتدا مخاطب خود را برای فراوری یک اثر معین می کردند و با آنالیز ویژگی های او به دنبال موضوعات مرتبط می رفتند و در ادامه این موضوع را آنالیز می کردند که برای فراوری اثر مدنظر چه مهارت هایی را باید کسب نمایند.

وی بیان نمود: از دیگر موارد کاردو آنالیز راهکارهایی برای انتشار حداکثری و رساندن محتوا و محصول فراوری شده به مخاطب بود که دانش آموزان در تمام این زمینه ها ایده هایی ارائه دادند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان اعلام کرد: در راستای تقویت دانش آموزان در زمینه های مختلف اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اقداماتی انجام داده که می توان به شروع به کار مدرسه رسانه ای مهرا اشاره نمود.

در سال تحصیلی جاری بیش از 296 هزار دانش آموز در مدارس همدان تحصیل می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1169

به "خبرنگاران جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در همدان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در همدان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید