ظرفیت های حوزه دانش بنیان و خلاق ایران به نمایش در می آید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری،اکسپلوی 2020 دوبی مهرماه امسال برگزار می گردد و جمهوری اسلامی ایران هم با حضور در این رویداد مهم ظرفیت های حوزه خلاق و دانش بنیان را نمایش می دهد.

ظرفیت های حوزه دانش بنیان و خلاق ایران به نمایش در می آید

شیوع کرونا برگزاری رویدادهای مهمی مانند اکسپو 2020 دوبی را با تاخیر روبرو کرد. این رویداد از 9 مهرماه امسال شروع می گردد و تا فروردین ماه 1401 ادامه دارد.

پیوند افکار، خلق آینده شعار آن است و جمهوری اسلامی ایران هم یکی از کشورهای حاضر در این نمایشگاه است که در پاویونی با مساحت 2 هزار متر مربع حضوری پررنگ و قدرتمند را به نمایش می گذارد. شرکت های خلاق و دانش بنیان در این پاویون دستاوردها و توانمندی ها در معرض دید قرار می دهند.

طراحی خلاق پاویون کشورمان به وسیله گروهی از متخصصان نخبه معماری داخلی اجرا شده است و از سوی مجله معماری آرکیتکچرال دیزاین، جز 8 طرح برتر اکسپو این دوره شد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از سازمان های فعال در اکسپو دوره های اخیر به خصوص اکسپو دوبی بوده است که با بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و خلاق، تصویری از واقعیت های ایران امروز را در یکی از سالن های این نمایشگاه ارائه می دهد.

بعلاوه در این سالن از ظرفیت گروهی از شرکت های دانش بنیان و خلاق در طراحی مفهومی، تکنیک های خلاقانه پردازش تصویر، سناریوسازی و استفاده همزمان از تکنیک های ارائه محتوا استفاده شده است.

اکسپوها محلی برای رونمایی از بزرگترین دستاوردهای فناورانه هستند و این رویداد هم از بزرگترین ها محسوب می گردد. در اکسپوی 2020 دبی قرار است نسل تازه اینترنت پرسرعت و تاکسی پرنده رونمایی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1485

به "ظرفیت های حوزه دانش بنیان و خلاق ایران به نمایش در می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های حوزه دانش بنیان و خلاق ایران به نمایش در می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید