حضور سفیران کریمه اهل بیت (س) در امریکا، اروپا و آسیا

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، همزمان با دهه کرامت، خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، در کشوهای مختلفی از امریکا، اروپا و آسیا، حضور یافتند و این کشورها را به پرچم حرم این بانو متبرک کردند.

حضور سفیران کریمه اهل بیت (س) در امریکا، اروپا و آسیا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با هزینه های سفر به بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، کمال ثریا اردکانی گفت: سال جاری کاروان سفیران کریمه در کشورهای مختلف حضور پیدا کردند که با استقبال مسلمانان آن کشورها روبرو شد.

رئیس اداره امور بین الملل آستان مقدس در تشریح جزئیات این خبر اضافه کرد: در ایالت میشیگان آمریکا طی مراسمی معنوی این برنامه با استقبال خوب مسلمانان انجام شد. همچنین در کشور هلند در دو شهر دن هاخ (لاهه) و شهر زوترمیر همزمان با سالروز میلاد حضرت مراسم باشکوهی برگزار گشت.

وی در ادامه از کشور کانادا نام برد و توضیح داد: در کانادا در دو مرکز اسلامی امام مهدی (عج) و همچنین مرکز اسلامی جعفری در شهر تورنتو برنامه سفیران کریمه در سالروز میلاد حضرت انجام پذیرفت که موجب خوشحالی عاشقان و دلدادگان حضرت در آن کشور شد.

ثریا اردکانی عنوان نمود: در کشور پاکستان هم، در اماکن مختلفی به مناسبت ورود پرچم حرم مطهر، آیین هایی برگزار گردید. در کراچی در مسجد ابوطالب علیه السلام و مسجد باب العلم برنامه های باشکوهی برگزار گشت. همچنین در شهرهای باده، دربیلو و قمبر علی خان کارهای گوناگونی به مناسبت ورود پرچم حرم مطهر و دهه کرامت برگزار گشت.

در کشور هند نیز برنامه های متنوعی در شهرهای مختلف برگزار گشته است. گفتنی است اداره امور بین الملل آستان مقدس در ایام دهه کرامت برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است که برنامه سفیران کریمه به کشوهای مختلف ازجمله آنهاست و از این طریق افرادی که نمی توانند در قم به زیارت حضرت بیایند از راه دور امکان زیارت و تبرک جستن به پرچم حرم مطهر را پیدا می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 374

به "حضور سفیران کریمه اهل بیت (س) در امریکا، اروپا و آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور سفیران کریمه اهل بیت (س) در امریکا، اروپا و آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید