جلوگیری از اجرای یک تور گردشگری غیرمجاز در قزوین

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، جلوگیری از اجرای یک تور گردشگری غیرمجاز در قزوین صورت گرفت.

جلوگیری از اجرای یک تور گردشگری غیرمجاز در قزوین

علیرضا خزائلی گفت: این تور گردشگری به مقصد منطقه اسالم-خلخال قصد خروج از قزوین را داشت که طبق آنالیز های بعمل آمده به علت نداشتن مجوز از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری رسمی، بیمه نامه و راهنمای گردشگری با حضور کارشناس حوزه نظارت بر تاسیسات گردشگری اداره کل و همراهی رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و جانشین اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی با حکم معاون دادستان قزوین از برگزاری آن جلوگیری شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین اضافه کرد: بعلاوه سه تور گردشگری به مقاصد گیسوم، قلعه رودخان و کاشان آنالیز و با توجه به کامل بودن مدارک و مجوزهای قانونی اجرا شدند.

خزائلی با بیان اینکه برگزاری تورهای گردشگری تنها با اخذ مجوز از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری رسمی دارای مجوز بند ب و با رعایت استانداردهای تور امکان پذیر است، یادآور شد: متاسفانه برای برگزاری بعضی تورها با ترفند های مختلف تبلیغاتی و استفاده از فضای مجازی بدون اخذ مجوز های رسمی برای فروش خدمات تور بصورت غیرقانونی اقدام می گردد که در صورت مشاهده برگزاری این تورها، بدون چشم پوشی برخورد قانونی اعمال خواهد شد.

او یادآور شد: هم استانی ها و گردشگران عزیز می توانند با مراجعه به سایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به آدرس www.qchto.ir در مورد دفاتر خدمات مسافرتی مجاز و دارای پروانه بهره برداری آگاهی کامل کسب و در صورت مشاهده واحد های متخلف و بدون مجوز مراتب را به حوزه گردشگری این اداره کل به شماره 33685024 اطلاع رسانی نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1785

به "جلوگیری از اجرای یک تور گردشگری غیرمجاز در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از اجرای یک تور گردشگری غیرمجاز در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید