جریمه 147 میلیون تومانی 3 دفتر مسافرت هوایی به دلیل گرانفروشی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران: مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، از جریمه نقدی یک میلیارد و 470 میلیون ریالی، سه دفتر خدمات مسافرت هوایی استان خراسان رضوی به دلیل گرانفروشی خبرداد.

جریمه 147 میلیون تومانی 3 دفتر مسافرت هوایی به دلیل گرانفروشی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور تابستان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان، اظهارداشت: در پی بازرسی بازرسان کمیته فنی و رسیدگی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی 3 دفتر متخلف به دلیل گرانفروشی به میزان یک میلیارد و 470 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

وی اضافه کرد: با عنایت به نزدیک شدن به ایام دور پایانی سفرهای تابستانی و پیش رو بودن ایام ولادت با سعادت ثامن الحجج امام رضا (ع)، سازمان هواپیمایی کشوری در راستای وظایف نظارتی خود و به منظور کنترل بازار فروش بلیت هواپیما، دو تیم مجرب از بازرسان خود را جهت بازرسی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی استان خراسان رضوی اعزام کرد.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: در این راستا با عنایت به هماهنگی صورت گرفته با سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و سازمان تعزیرات حکومتی پس از بازرسی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی شهر مشهد، 11دفتر متخلف شناسایی شد که برابر نوع تخلفات برای 8 دفتر متخلف اخطار کتبی به همراه درج در پرونده صادر شد.

دهقان توضیح داد: همچنین 3دفتر دیگر به دلیل گرانفروشی با حضور و رای قاضی تعزیرات حکومتی در مجموع به مبلغ یک میلیارد و 470میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

وی اضافه کرد: سازمان هواپیمایی کشوری در راستای بازدید های خود تیم های بازرسی را در ایام پایانی تعطیلات تابستانی جهت کنترل بازار و برخورد قاطع با دفاتر متخلف به استانهای سراسر کشور اعزام می نماید. دهقان یادآورشد: شهروندان و مسافران گرامی نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی موارد را به وسیله واحد رسیدگی به شکایات سازمان به وسیله شماره تلفن 61022355 پیگیری نمایند تا در اسرع وقت اقدام لازم معمول گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 379

به "جریمه 147 میلیون تومانی 3 دفتر مسافرت هوایی به دلیل گرانفروشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 147 میلیون تومانی 3 دفتر مسافرت هوایی به دلیل گرانفروشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید