تیمِ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در لیگ اروپا باخت

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پنج شنبه شب با دو ملاقات پیگیری شد.

تیمِ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در لیگ اروپا باخت

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا بهار 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

تیم زنیت کازان روسیه در یکی از این بازی ها میزبان زاکسا لهستان بود و در مسابقه ای بسیار نزدیک با نتیجه سه بر دو مغلوب میهمان خود شد.

زاکسا با راهنمایی نیکولا گربیچ در ست های اول و دوم با امتیاز مشابه 25 بر 22 مغلوب زنیت کازان شد اما در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 29 بر 27، 25 بر 22 و 16 بر 14 به پیروزی رسید تا گام مهمی برای صعود به ملاقات نهایی بر دارد.

این ملاقات جذاب 140 دقیقه طول کشید و یک هزار و 900 تماشاگر نیز داشت. کمیل سمِنیوک بازیکن تیم زاکسا با کسب 27 پوئن (23 حمله، دو دفاع و دو سرویس) امتیازآورترین بازیکن میدان شد. در تیم زنیت کازان نیز ماکسیم میخائیلوف با 23 امتیاز (20 حمله، یک دفاع و دو سرویس) بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر مسابقه این مرحله، تیم ترنتینو ایتالیا میزبان بود و سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 16 و 25 بر 23 پروجا دیگر تیم ایتالیایی این مرحله را شکست داد.

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارم فروردین ماه برگزار خواهد شد و زنیت کازان در لهستان به مصاف زاکسا می رود و دو تیم ایتالیایی این مرحله نیز در زمین پروجا به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1247

به "تیمِ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در لیگ اروپا باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمِ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در لیگ اروپا باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید