پیرزوی قاطع زنیت در غیاب معروف

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران: تیم والیبال زنیت کازان در مرحله پنجم لیگ قهرمانان اروپا در غیاب سعید معروف مقابل تیم المپیاکوس یونان به پیروزی رسید.

پیرزوی قاطع زنیت در غیاب معروف

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال زنیت کازان روسیه که سعید معروف، پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را به خدمت گرفته است، شب گذشته (چهارشنبه) مقابل حریف خود المپیاکوس یونان با نتیجه 3 بر صفر و در یک بازی برتر به پیروزی رسید.

شاگردان ولادیمیر آلکنو در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 20، 25 بر 14 و 25 بر 19 مقابل 2500 تماشاگر سالن والیبال سنتر شهر سن پترزبورگ به پیروزی رسیدند. ویلفردو لیون 11 امتیاز، مت اندرسون 8 امتیاز و گوتسالیوک 10 امتیاز برای زنیت در این بازی کسب کردند. برای المپیاکوس نیز که در این بازی کوکیناس 11 امتیاز و کلارک 10 امتیاز به دست آوردند.

زنیت در حال حاضر در صدر گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که با قراردادی یک ساله به زنیت پیوسته، روز گذشته نیز به خاطر تأخیر در ارسال مدارکش به کنفدراسیون والیبال اروپا نتوانست برای تیمش بازی کند. اولین بازی او برای زنیت، روز شنبه مقابل دینامو کراسنودار خواهد بود. به نوشته منابع روسی، کادر فنی زنیت روی سعید معروف به عنوان پاسور اصلی خود حساب ویژه ای باز نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 98

به "پیرزوی قاطع زنیت در غیاب معروف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرزوی قاطع زنیت در غیاب معروف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید