تکمیل و افزایش سرانه پروژه های فرهنگی و هنری در خراسان شمالی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تقی صادقی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: پروژه های حوزه فرهنگ و هنر با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال و با فضایی به مساحت 2 هزارو 50 متر افتتاح شد.

تکمیل و افزایش سرانه پروژه های فرهنگی و هنری در خراسان شمالی

وی بیان نمود: افتتاح و بهره برداری از مجتمع فرهنگی هنری جاجرم با زیربنای 10 هزارو 50 متر و اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال افتتاح شده است.

صادقی با اشاره به پروژه شهرستان مانه و سملقان اضافه نمود: بهره برداری از فاز دوم کتابخانه عمومی این شهرستان با اعتباری به مبلغ 10 میلیارد ریال با زیر بنای هزار متر مربع از دیگر پروژه های افتتاح شده است.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان گرمه با زیربنای 2هزارو 200 متر مربع و تکمیل کتابخانه عمومی شهرستان اسفراین با زیربنای 2هزارو 200 متر مربع و با اعتباری به مبلغ 8 میلیارد ریال در دولت سیدنو به انتها رسید.

صادقی با بیان اینکه پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان فاروج با زیربنای هزار و 50 متر مربع و پیشرفت فیزیکی 70 درصدی به 90 درصدی در حال ساخت است.

وی توضیح داد: موزه هنرهای معاصر و تکمیل پروژه فرهنگی و هنری بجنورد با زیر بنای 19 هزار متر مربع در سفر دولت سیزدهم به استان 250 میلیارد ریال اجرا شده است.

صادقی در انتها خبر از شروع عملیات اجرایی پروژه شهرستان راز داد و گفت: این پروژه با اعتبار تخصیص داده شده در سفر دولت سبز هم به خراسان شمالی به مبلغ 17 میلیارد ریال کار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1985

به "تکمیل و افزایش سرانه پروژه های فرهنگی و هنری در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل و افزایش سرانه پروژه های فرهنگی و هنری در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید