توصیه مشاوران املاک به خانه اولی ها

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به رغم اینکه میزان خرید و فروش مسکن به سبب نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ، اندکی کاهش یافته است ، اما همچنان معدود خریداران و فروشندگانی در بازار حضور دارند.

توصیه مشاوران املاک به خانه اولی ها

جهت دریافت خدمات مبلمان باغی آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش مجله خبری دلتا به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد ، بعضی مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران می گویند: هم اکنون عمده متقاضیان موجود در بازار را خانه اولی هایی تشکیل می دهند که به سبب نزدیک شدن به زمان پرداخت تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم ، به جست وجو در بازار ادامه می دهند .

بنا بر اعلام مسوولان بانک عامل بخش مسکن از مجموع ثبت نام ماهانه حدود 20 هزار نفر در صندوق پس انداز مسکن یکم در کشور ، حدود 6 هزار ثبت نام به شهر تهران اختصاص دارد . مشاوران املاک شهر تهران با توجه به شرایط بازار مسکن به خریداران خانه اولی توصیه می نمایند که برای خرید ، آپارتمان های مسکونی به قیمت رسیده و کمتر از میانگین قیمت هر مترمربع را انتخاب نمایند.

آخرین گزارش بانک مرکزی حاکی است ، هم اکنون متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در شهر تهران به متری 5 میلیون و 240 هزار تومان رسیده است.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 409

به "توصیه مشاوران املاک به خانه اولی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه مشاوران املاک به خانه اولی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید