تصویر تازه لو رفته از گلکسی S21 فن ادیشن نام و رنگ های آن را تایید می نماید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، سامسونگ میخواهد اواخر سال جاری از گوشی گلکسی S21 فن ادیشن رونمایی کند. امروز تصویری تازه از این محصول در رنگ های مختلف منتشر شد.

تصویر تازه لو رفته از گلکسی S21 فن ادیشن نام و رنگ های آن را تایید می نماید

سامسونگ سال گذشته و در راستای جلب رضایت کاربران، محصولی را تحت اسم گلکسی S20 فن ادیشن راهی بازار کرد که از لحاظ سخت افزاری و قابلیت هایی نظیر دوربین، باتری و شارژر، در حد و مقدار های پرچم دارهای سری S20 بود و حتی از اینترنت 5G هم پشتیبانی می کرد. اما در مقایسه با گوشی های پرچم دار این سری از نمایشگری با وضوح کمتر و گوشه های تخت بهره می برد و جنس مواد به کار رفته در بدنه آن هم از پلاستیک بود. در حالی که سری S20 همگی از نمایشگرهایی بسیار باکیفیت با گوشه های منحنی و بدنه ای از جنس فلز و شیشه بهره می بردند.

با در نظر گرفتن همه این ها، قیمت 700 دلاری باعث شد نظر کاربران بیشتر روی گلکسی S20 فن ادیشن باشد تا پرچم داران حداقل 1000 دلاری شرکت کره ای. با توجه به استقبال کم نظیری که از این گوشی شد، سامسونگ تصمیم گرفت مدل فن ادیشن پرچم داران سال جاری خود را هم تحت اسم گلکسی S21 فن ادیشن راهی بازار کند. محصولی که گفته می گردد با قیمت مناسبی راهی بازار می گردد و تا به امروز اطلاعات زیادی هم در رابطه با آن منتشر شده است.

البته سامسونگ در ابتدا گوشی های پرچم دار و در عین حال ارزان خود را با پسوند لایت (سری 10 از پرچم دارهای این شرکت) راهی بازار کرد اما تصمیم گرفت بعدا آن را به فن ادیشن تغییر دهد. بنابراین در بعضی از خبرگزاری ها خوانده بودیم که شاید نام این مدل هم دستخوش تغییراتی گردد. اما این چنین نبود و گویا گلکسی S21 فن ادیشن در نهایت نامی خواهد بود که سامسونگ برای گوشی تازه خود در نظر می گیرد.

امروز به لطف یک منبع ناشناس که با وب سایت Android Headlines هم همکاری می نماید، توانستیم به تصویر گلکسی S21 فن ادیشن دسترسی داشته باشیم که به نظر می رسد تصویر مطبوعاتی این محصول باشد. اما با توجه به آنچه منتشر شده توانستیم از رنگ بندی S21 فن ادیشن آگاه شده و مطمئن شویم چنین نامی برای نماینده سامسونگ در نظر گرفته خواهد شد.

همان طور که مشاهده می کنید، نام گوشی در بالای تصویر ذکر شده و بنابراین با اطمینان می توان گفت گلکسی S21 فن ادیشن نامی است که برای آن در نظر گرفته می گردد. طراحی هم که مشاهده می کنید کاملا مطابق با چیزی است که پیش از این هم در رندرهای مختلف شاهد بودیم. به همین دلیل می توان از بابت شکل ظاهری این گوشی هم مطمئن بود.

در رابطه با رنگ بندی S21 فن ادیشن هم باید بگوییم که تا به امروز خبرهای زیادی در این رابطه منتشر نشده است اما با توجه به تصویر امروز می توان گفت این پرچم دار ارزان سامسونگ در چهار رنگ مشکی، سبز، خاکستری و بنفش راهی بازار خواهد شد. این یعنی دو رنگ قرمز و نارنجی که در S20 فن ادیشن شاهد بودیم در مدل تازه وجود نخواهد داشت.

با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده است، می توان گفت فقط دو پرسش مانده که باید طی ماه های به جای مانده از زمان رونمایی گلکسی S21 فن ادیشن از آن باخبر شویم؛ قیمت و تاریخ عرضه به بازار. در رابطه با موضوع اول باید بگوییم گلکسی S20 فن ادیشن تفاوت عمده ای با ارزان ترین پرچم دار آن موقع سامسونگ یعنی گلکسی S20 داشت. از بدنه پلاستیکی گرفته تا نمایشگری با وضوح +FHD با گوشه های تخت و حواشی نسبتا زیاد. به همین دلیل طبیعی بود قیمت کمتری برای آن در نظر گرفته گردد.

سال جاری اما گلکسی S21 خود یک گلکسی S20 فن ادیشن اما با پردازنده ای تازه است؛ یعنی بدنه ای پلاستیکی داشته، وضوح نمایشگر آن +FHD است و گوشه های تختی دارد. سامسونگ هم آن را 800 دلار قیمت گذاری کرد. جالب اینجاست که گلکسی S21 فن ادیشن هم دقیقا با همین معینات و پردازنده قدرتمند اگزینوس 2100 یا اسنپدراگون 888 راهی بازار خواهد شد. به همین دلیل معین نیست دقیقا چه تفاوتی بین آن و پرچم دار اصلی شرکت وجود دارد غیر از مقدار نمایشگر و ظرفیت باتری که در هر دوی آن ها S21 فن ادیشن رجحان دارد. بنابراین اصلا نمی دانیم چه قیمتی برای این گوشی در نظر گرفته می گردد که هم منطقی باشد هم فروش سری S20 را دچار مشکل نکند.

در رابطه با تاریخ عرضه به بازار هم فعلا یک سری شایعه ها وجود دارد مبنی بر اینکه به علت کمبود تراشه پرچم دار و مسائل دیگر، احتمالا تاریخ عرضه گلکسی S21 فن ادیشن به بازار با تأخیر همراه خواهد بود یا اینکه فقط شاهد عرضه آن در بازارهای اروپا و آمریکا خواهیم بود. با این حال از این بابت مطمئن نیستیم و باید منتظر بمانیم ببینیم طی هفته ها یا ماه های آینده چه خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1449

به "تصویر تازه لو رفته از گلکسی S21 فن ادیشن نام و رنگ های آن را تایید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر تازه لو رفته از گلکسی S21 فن ادیشن نام و رنگ های آن را تایید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید