تاثیرات منفی اعتراضات داخلی ترکیه بر بازار بزرگ استانبول

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران: به دنبال ادامه اعتراضات داخلی در استانبول بر ضد اقدام دولت ترکیه در تخریب پارک گزی، بسیاری از توریست ها و گردشگران مسافرت خود به این شهر را لغو نموده و این مساله زیان و ضرر زیادی را به بازار بزرگ استانبول وارد نموده است.

تاثیرات منفی اعتراضات داخلی ترکیه بر بازار بزرگ استانبول

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه حریت؛ بازار بزرگ استانبول که همواره مورد بازدید گردشگران خارجی قرار می گیرد تحت تاثیر منفی حوادث اخیر این شهر قرار گرفته و بسیاری از گردشگران خارجی سفر خود به استانبول را لغو نموده اند.

بازار بزرگ که یکی از جاذبه های توریستی استانبول به شمار می رود تاثیرات منفی تنش های داخلی در این شهر را احساس نموده است. استانبول دیگر مکان جذابی برای گردشگران خارجی به شمار نمی رود و توریست های خارجی پس از اقدامات خشونت بار پلیس ترکیه در سرکوب کردن اعتراضات آرام و مسالمت آمیز مردم، حاضر به سفر به این شهر نیستند.

یکی از مقام های ارشد بازار بزرگ استانبول در این باره تاکید نمود: بازار بزرگ استانبول هم اکنون با 30 درصد ظرفیت خود مشغول به فعالیت است. حدود 90 درصد مشتریان این بازار توریست های خارجی هستند و کاهش چشمگیر تعداد گردشگران خارجی و لغو سفر آنان به استانبول به ضرر فعالان این بازار بوده است.

وی در ادامه توضیح داد: گردشگران خواهان صلح و امنیت هستند. حتی اگر همین امروز اعتراضات سرانجام یابد، توریست ها تا یک ماه دیگر به استانبول نخواهند آمد. ما نمی خواهیم هیچ فروشگاه و مغازه ای بسته گردد. ما خواهان سرانجام یافتن این اعتراضات هستیم.

سازمان سرمایه گذاران و هتل های ترکیه نیز اعلام نمود: اگر تنش های داخلی ترکیه بیش از این ادامه یابد تاثیرات منفی زیادی بر شرایط آمارهای اشتغال خواهد داشت. ادامه این اعتراضات تاثیر منفی زیادی بر صنعت گردشگری ترکیه و فرصت های شغلی این بخش خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 439

به "تاثیرات منفی اعتراضات داخلی ترکیه بر بازار بزرگ استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیرات منفی اعتراضات داخلی ترکیه بر بازار بزرگ استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید