بنزما: مقایسه با ژیرو؟ فرمول یک را با کارتینگ اشتباه نگیرید!

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مهاجم فرانسوی رئال مادرید با طعنه زدن به اولیویه ژیرو که در تیم ملی فرانسه جانشین او شده، گفت نمی توان ماشین فرمول یک را با ماشین کارتینگ مقایسه کرد.

بنزما: مقایسه با ژیرو؟ فرمول یک را با کارتینگ اشتباه نگیرید!

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، پس از کنار گذاشته شدن کریم بنزما، ستاره فرانسوی خط حمله رئال مادرید از تیم ملی کشورش، اولیویه ژیرو در تیم ملی جانشین او شد و در جام جهانی 2018 حضور داشت تا با پیراهن خروس ها جام جهانی را بالای سر ببرد. بنزما اما می گوید شکی وجود ندارد که بین او و ژیرو کدامیک فوتبالیست بهتری است.

مهاجم فرانسوی به این هم اکتفا ننموده و در یک لایو اینستاگرامی به ژیرو طعنه سنگینی می زند. بنزما در خصوص رقابتش با ژیرو گفت:ماشین فرمول یک را که نباید با ماشین کارتینگ مقایسه کرد. بله، من می دانم که ماشین فرمول یک هستم. از اینها گذشته همه از نوع بازی او خوششان می آید؟ نمی دانم.

بنزما پیش از رقابت های یورو 2016 از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شد و دیگر در این تیم بازی نکرد. او البته 81 بازی ملی در کارنامه داشته و 27 گل برای خروس ها به ثمر رسانده است. بعد از کنار گذاشتن بنزما، ژیرو از این فرصت استفاده نموده و حالا سومین گلزن برتر تاریخ فرانسه است.

ژیرو برای خروس ها 93 بازی ملی انجام داده و 39 گل به ثمر رسانده و بعد از تیه ری آنری و میشل پلاتینی سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی این کشور است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 622

به "بنزما: مقایسه با ژیرو؟ فرمول یک را با کارتینگ اشتباه نگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنزما: مقایسه با ژیرو؟ فرمول یک را با کارتینگ اشتباه نگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید