برگ برنده استقلال مقابل پیکان طرفداران هستند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر سه شنبه شب از تیم پیکان میزبانی می نماید و این ملاقات در حضور طرفداران این تیم برگزار می گردد.

برگ برنده استقلال مقابل پیکان طرفداران هستند

محمد نیک سیرت مهاجم سابق آبی پوشان در مورد این ملاقات در مصاحبه با خبرنگاران گفت: استقلال یک فصل خیلی خوب را تجربه نموده و حالا باید با چند پیروزی پی در پی این فصل خوب را تکمیل کند. درست مثل بازیکنی که در یک بازی خیلی خوب باشد و این بازی خوب را با گلزنی تکمیل می نماید، استقلال هم باید فصل خوبش را با قهرمانی تکمیل کند.

مهاجم سابق آبی پوشان بیان داشت: استقلال نقاط قوت زیادی دارد که برای بردن پیکان می تواند از آنها استفاده کند؛ اما مهم ترین نقطه قوت آنها در این بازی که می توان آن را برگ برنده آبی ها دانست، هوادارانی هستند که تیم شان را در استادیوم همراهی و حمایت می نمایند؛ تا آنها را محکوم به پیروزی نمایند. استقلال می تواند هفدهمین پیروزی این فصل خود را در حضور هوادارانش جشن بگیرد تا شیرینی آن بیشتر گردد.

کارشناس فوتبال تاکید نمود: مجیدی نسبت به قبل خیلی پخته و باتجربه شده و این را از رفتار و مصاحبههای او هم به خوبی می توان دریافت. مجیدی بهتر از همه می داند که هنوز هیچ چیز تمام نشده و باید در این هفته های پایانی انرژی بیشتری برای تیمش گذاشته و همین انرژی را به بازیکنان هم منتقل کند. نقش مجیدی این روزها در استقلال بسیار بالاست و می تواند با هوشیاری تیمش را به قهرمانی برساند.

وی افزود: یکی از مسائلی که ممکن است در این هفته های پایانی به آبی پوشان آسیب بزند مطرح شدن اسامی برای جابجایی است و بعید نیست این اسامی تنها برای بر هم زدن تمرکز بازیکنان و کادر فنی از سوی بعضی ها که نمی خواهند استقلال قهرمان گردد مطرح می گردد.

نیک سیرت گفت: وقتی می گویم بعضی ها که نمی خواهند استقلال قهرمان گردد، منظورم به صورت مستقیم به تیم های دیگر و عوامل شان است و کاملاً طبیعی است که به جز خود استقلالی ها، دیگر تیم ها خواستار موفقیت تیم خودشان هستند نه قهرمانی استقلال و بعید نیست در راستای رسیدن به اهداف شان یکی از تاکتیک هایی که در جنگ رسانه ای در نظر گرفته اند، طرح همین اسامی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1767

به "برگ برنده استقلال مقابل پیکان طرفداران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگ برنده استقلال مقابل پیکان طرفداران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید