آنالیز کامل بازی دودل جامپ (Doodle jump)

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، دودل جامپ (Doodle Jump) یک بازی ویدیویی اعتیاد آور و مهیج است که شرکت لیما اسکای آن را فراوری نموده. در بازی دودل جامپ شما در نقش دودل یعنی یک موجود عجیب ایفای نقش می کنید.

آنالیز کامل بازی دودل جامپ (Doodle jump)

دودل جامپ ( Doodle Jump) یک بازی ویدیویی اعتیادآور و مهیج است که توسط شرکت لیما اسکای فراوری شده است. این بازی مهیج برای ویندوزتلفن، IOS، بلک بری، اندروید، جاوا موبایل ( J2ME)، نوکیا سیمبیان و ایکس باکس 360 برای پلتفرم کینکت منتشر شده است. اولین بار این بازی برای سیستم عامل iOS در تاریخ 6 آوریل 2009انتشار یافت و بعد از آن در تاریخ 2 مارس 2010 برای گوشی های تحت اندروید و بلکبری ارائه شد. در تاریخ 1 مه 2010 دودل جامپ از سوی لیما اسکای برای سیمبیان نوکیاو نسخه ویندوز فون 7 در تاریخ 1 ژوئن، 2011 عرضه شد.

در 21 اوت 2013 برای ویندوزفون 8 و در تاریخ 1 سپتامبر 2011 برای اپل منتشر شده است. بازی دودل جامپ باالهام از بازی ویدیویی PapiJump که توسطشرکت بازی سازی ژاپنی Game Sunflat ساختهشده به وجود آمده است. این بازی دوست داشتنی و سرگرم نماینده برای تمام سیستم عامل بیشاز 15 میلیون بار دانلود شده است. CroatsIgor و Marko Pusenjak نویسندگان بازی دودل هستند. در بازی دودل جامپ هدف راهنمایی کردن یک موجود چهار پای عجیب به نام Doodler است که که از یک سری سکوی بی انتها بالامی رود و باید مواظب باشید که سقوط نکند. سمت چپ زمین بازی به سمت راست متصل است وبه راحتی می توانید از یک سمت زمین بازی خارج شوید و از سمت دیگر بیرون بیایید. بازیکنانبا شیب دادن به دستگاه موبایل خود می توانند از یک سمت به سمتی دیگر حرکت نمایند وکنترل بازی را در دست داشته باشند. در بازی دودل جامپ امکاناتی برای صعود دودل درنظر گرفته شده است و بازیکن می تواند با استفاده از اشیاء مختلف، از جمله کلاهپروانه دار،راکت ها، فنرها، فنر طرامبولینگ استفاده کند.

ممکن است برخی از سکو هادر طول جهت شنماینده باشند، محو شوند و یا جابجا شوند که همین موارد به علاوه هیولا ها،سفینه های دشمن و سیاه چاله ها موجود هیجان بازی را دوچندان می نمایند. اگر بر رویصفحه گوشی موبایل خود ضربه بزنید دودل گلوله هایی را شلیک می کند و با آن ها می توانددشمنان خود را از بین ببرد. همچنین می تواند بر روی سر هیولاها بپرد و آن ها رانابود کند. اگر کلاه پروانه دار، راکت و یا سپر محافظتی را به همراه داشته باشیدهیولاها نمی توانند به شما آسیب برسانند.

اگر در نزدیکی سیاه چاله قرار بگیرید تحتتاثیر یک نیروی جاذب به داخل کشیده می شوید و از بین می روید. هیچ انتها قطعی برایاین بازی وجود ندارد و خوب است بدانید که شما با دیگر کاربران دنیا در رقابت هستید.هر چه به بالا بروید خطوطی را در سمت راست صفحه مشاهده می کنید که نام کاربراندیگری است که تا آن خط بالا رفته اند. در واقع هر بار که سقوط می کنید یک خط در آنمحل قرار می گیرد و رکورد شما را ثبت می کند. بازیکن می تواند تم های مختلف اینبازی از جمله کریسمس، هالووین، جنگل، فضا، جام دنیای فوتبال، زیر آب، عید پاک، یخ پلیزارد، نینجا و یا دزدان دریایی را انتخاب کند.

تم ساده:

تم فضا:

تم جنگل:

تم زیر آب:

تم فوتبال:

تم یخ پلیزارد:

تم کریسمس:

تم هالووین:

تم عید پاک:

تم نینجا:

تم دزدان دریایی:

گفتنی است که این بازی اعتیاد آور و مهیج در نسخه باب اسفنجی و بتمن نیز ارائه شده است.

نسخه بتمن دودل جامپ:

در بازی Doodle Jump DC Super Heroes، دودل یک ابرقهرمان استکه به شکل بتمن وارد شهر می گردد و باید برای جمع آوری کریستال های به سرقت رفتهکوشش کند و با تبهکارانشهرگاتهاممبارزه کند . در این نسخه طریقه بازیهمچون گذشته است فقط به جای هیولاهای بازی با تبهکاران روبرو می شوید و از جت پک،هلیکوپتر و ... برای تعقیب آن ها استفاده می کنید. هدف بازی جمع آوری کریستال ها دستگیریکلاهبرداران است. هر چه پیشرفت کنید جذب نماینده کریستال قوی تری بدست می آورید ومی توانید با استفاده از سلاح آویزان شدن خفاشی مانع از سقوط خود شوید.

نسخه باب اسفنجی دودل جامپ:

اگر از هواداران کارتون باب اسفنجی باشید حتما می دانید که در آنشخصیتی به نام پلانکتون قصد بدست آوردن فرمول سری همبرگر آقای خرچنگ را دارد ولیهرگز پیروز به دزدیدن آن نشده است. در بازی Doodle Jump SpongeBob پلانکتونو دستیارانش فرمول مخفی را به سرقت برده اند و اکنون شما در نقش دودل باید و برایبازگرداندن فرمول کوشش کنید تا نظم و آرامش را مجددا به دریا برگردانید .

اتفاق جالبی که اتفاق افتاده این است که عروسک های دودل جامپر نیز فراوری شده اند.

ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 613

به "آنالیز کامل بازی دودل جامپ (Doodle jump)" امتیاز دهید

1 کاربر به "آنالیز کامل بازی دودل جامپ (Doodle jump)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز کامل بازی دودل جامپ (Doodle jump)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید