بازارچه دائمی صنایع دستی زنجان راه اندازی می گردد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، قرار است به زودی بازارچه دائمی صنایع دستی در زنجان راه اندازی گردد تا صنایعی همچون مس و ملیله و چاروق به نمایش گذاشته گردد.

بازارچه دائمی صنایع دستی زنجان راه اندازی می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت رنگی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اگرچه زنجان به چاقوهایش معروف است، اما صنایع دیگری همچون مس، ملیله، چاروق، گلیم، فرش و... از سوغات های با ارزش این شهر به حساب می آید. قرار است به زودی بازارچه دائمی صنایع دستی این شهر راه اندازی گردد تا مسافران به راحتی و در زمان مناسب پیروز به خرید صنایع دستی این شهر شوند. به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان، بازارچه دائمی صنایع دستی ابتدا در مجموعه رختشوی خانه زنجان کلید می خورد و سپس بقیه مکان ها از جمله سلطانیه و غار کتله خور به ترتیب از این فضا برخوردار می شوند. بر اساس این گزارش، هنرمندان زنجانی در رشته های مختلف به صورت دوره ای آثار خود را در غرفه های بازارچه صنایع دستی به مشتریان عرضه می نمایند و از شهریور ماه نخستین بازارچه کار خود را شروع می نماید و بازارچه ها به ترتیب به صورت دائمی فعال می شوند.

منبع: کجارو
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 403

به "بازارچه دائمی صنایع دستی زنجان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارچه دائمی صنایع دستی زنجان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید