این ربات ایتالیایی هواپیما را حرکت می دهد ، قدرت خارق العاده ، طراحی ظریف و مجذوب کننده (تور ایتالیا ارزان)

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، این روزها بازار انواع و اقسام ربات ها داغ است. یکی از جدیدترین ربات های موجود در بازار که توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب نموده است ربات کوچکی است که می تواند یک هواپیما را حرکت دهد یا در پی خود بکشد.

این ربات ایتالیایی هواپیما را حرکت می دهد ، قدرت خارق العاده ، طراحی ظریف و مجذوب کننده (تور ایتالیا ارزان)

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ربات موسوم بهHyQReal را می توان یکی از مجذوب کننده ترین ربات های چهارپا دانست که کارکردی بسیار جالب دارد.

اگرچه ربات چهارپا و مجذوب کننده HyQReal یکی از بهترین ربات هایی است که تا کنون با قدرت و انرژی بالا برای حمل اشیاء سنگین طراحی شده است. این ربات هوشمند یک مدل بسیار کوچکتر از رباتی است که سالها پیش به وسیله موسسه فناوری ایتالیا طراحی شده است.

از لحاظ طراحی این ربات را می توان یکی از ظریفترین ربات های حمل و نقل در دنیا دانست. این ربات ظاهری شبیه به حیوانات شکارچی مثل یوزپلنگ و فیزیکی ورزشی دارد. این ربات امروز در کنفرانس بین المللی رباتیک و اتوماسیون ارائه شد. بسیاری از مخاطبان کنفرانس از تماشا ربات HyQReal شگفت زده شدند.

ربات مذکور حدود چهار فوت طول و 130 کیلوگرم وزن دارد و باتری آن برای حدود دو ساعت کار مداوم کافی است. این ربات در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است و پس از زمین افتادن می تواند دوباره بلند گردد، درواقع ربات مذکور قدرت یدرولیک بسیار بالایی دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1879

به "این ربات ایتالیایی هواپیما را حرکت می دهد ، قدرت خارق العاده ، طراحی ظریف و مجذوب کننده (تور ایتالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ربات ایتالیایی هواپیما را حرکت می دهد ، قدرت خارق العاده ، طراحی ظریف و مجذوب کننده (تور ایتالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید