ایران با شکست نیجریه در رده دوم گروه A ایستاد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، سومین و آخرین بازی نوجوانان ایران در مرحله گروهی با بازی مقابل نیجریه در گروه A به انتها رسید؛ جایی که شاگردان نوجوان مسعود آرمات توانستند در سه ست متوالی حریف را از پیش رو بردارند و ضمن ایستادن در رده دوم جدول رده بندی، حریف جمهوری چک در مرحله بعدی مسابقات شوند.

ایران با شکست نیجریه در رده دوم گروه A ایستاد

دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که ملی پوشان کشورمان پیش تر یک برد و یک باخت مقابل هند و لهستان در کارنامه داشتند. نیجریه اما هر دو بازی گذشته خود را با نتیجه سه بر یک مقابل هند و سپس سه بر صفر مقابل لهستان به رقبا واگذارکرده بود.

نکته قابل توجه اینکه به علت غیبت گواتمالا از حضور در مسابقات، در هر دو بازی این تیم مقابل ایران و نیجریه در مرحله مقدماتی، باخت فنی ثبت شد و 3 امتیاز برای ایران و نیجریه منظور شد.

بازی با پیروزی ایران در ست اول با امتیاز 25 بر 19 شروع شد و نیجریه با این که در ست اول تقریباً توانست امتیاز کسب کند اما در ست دوم فرایند تیمی خود را تاحدودی از دست داد و نتیجه را با امتیاز 25 بر 13 به ایران واگذار کرد.

در ست سوم هم فرایند پیروزی ایران ادامه یافت و درنهایت شاگردان آرمات با ثبت امتیاز 25 بر 19 هم برنده بازی شدند و هم به اسم در رده دوم جدول رده بندی گروه A ایستادند.

در این بازی عرفان اصغرپور بازیکن شماره 12 ایران به علت برخورد آرنج یکی از بازیکنان به صورتش دچار مصدومیت شد و برای انجام معاینات تکمیلی راهی بیمارستان شد.

ایران این بازی را با ترکیب اولیه متشکل از یوسف کاظمی، یونس جوان، امیرمحمد گلزاده، پوریا حسین خانزاده، عرشیا به نژاد، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) شروعکرد.

برای نیجریه هم ایواله اویه دپو، پائول چیجیندو، وینسنت ماتیاس، عبدالقادر جایولا، دیگیل مایکل، پاسکال اوزکویه و جری باباکینزه (لیبرو) در شروع بازی وارد میدان شدند.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا (زیر 19 سال) از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1473

به "ایران با شکست نیجریه در رده دوم گروه A ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با شکست نیجریه در رده دوم گروه A ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید