اون از مناطق طوفان زده بازدید کرد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، رهبر کره شمالی به مناطق طوفان زده این کشور رفت و در بازدید خود یک رئیس کمیته استانی حزب حاکم را تغییر داد و به مقام های پیونگ یانگ دستور داد تا اقدامات بهبود اوضاع در کشور را انجام دهند.

اون از مناطق طوفان زده بازدید کرد

به نقل از خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد بیش از 1000 منزل مسکونی در امتداد خط ساحلی استان های هامگیونگ شمالی و جنوبی بر اثر طوفان تخریب شده و سیلاب ساختمان های دولتی و زمین های کشاورزی را از بین برده است.

این شبکه خبری ادامه داد، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در جریان نشست کمیته سیاست گذاری اجرایی حزب حاکم درباره بهبود اوضاع و اقداماتی در راستای بازسازی مناطق طوفان زده و تمرکز بر اقداماتی چون سازماندهی مناطق دچار این بلای طبیعی صحبت کرد.

در این نشست وی رئیس کمیته استانی حزب در استان هامگیونگ جنوبی را برکنار کرد و یک فرد جدید را در این سمت گماشت.

حزب حاکم کره شمالی خواهان مجازات مقام هایی شده که در اجرای دستورات برای جلوگیری از سیلاب پس از طوفان و کاهش تلفات و خسارات ناکام ماندند.

در همین حال، رهبر کره شمالی در نامه ای سرگشاده به اعضای حزب حاکم در پایتخت خاطرنشان کرد که در امسال میلادی شاهد مشکلاتی غیر معمول به دلیل بحران ویروس کرونا و طوفان های موسمی هستیم و کمیته مرکز حزب تصمیم گرفته تا 12 هزار تن از اعضای حزب را از پیونگ یانگ به مناطق طوفان زده اعزام نموده تا آنها به بازسازی مناطق یاری نمایند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 900

به "اون از مناطق طوفان زده بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اون از مناطق طوفان زده بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید