انارکی: فرمول محاسبه افزایش حقوق و دستمزد در بودجه سال آینده نامعلوم است، افزایش 15 درصدی حقوق تنها کفاف 15 روز از ماه را می نماید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، نائب رئیس دوم کمیسیون مالی مجلس تاکید دارد که مجلس باید در زمینه حقوق و دستمزد سال آینده فکری اساسی کند. دولت باید بگوید این 15 درصد افزایش حقوق را بر اساس کدام فرمول محاسبه نموده است و فرمول این محاسبه چیست؟

انارکی: فرمول محاسبه افزایش حقوق و دستمزد در بودجه سال آینده نامعلوم است، افزایش 15 درصدی حقوق تنها کفاف 15 روز از ماه را می نماید

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

احمد انارکی در مصاحبه با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران با اشاره به افزایش 15 درصدی حقوق و دستمزد در بودجه سال 99 گفت: افزایش 15 درصدی حقوق و دستمزد با نرخ 4 درصد تورم برابری می نماید، اما اگر قرار باشد 40 الی 50 درصد تورم داشته باشیم قطعا این افزایش حقوق کفاف امور مردم را نمی دهد.

وی تاکید نمود: قشر کارگر و کارمندان از جمله حقوق بگیران هستند و زندگی شان بر پایه همین حقوق ها سپری می گردد لذا پیرو افزایش حقوق باید همه فاکتورهای تورم زا را آنالیز نموده و نهایتا عدد محاسبه شده را اعلام کنیم.

نائب رئیس دوم کمیسیون مالی مجلس تاکید نمود: افزایش 15 درصدی حقوق و دستمزد تنها کفاف 15 روز از ماه را می نماید و 15 روز بعد چیزی برای حقوق بگیر باقی نخواهد ماند.

این نماینده مجلس ادامه داد: حتما مجلس باید در این زمینه فکری اساسی کند چرا که با این اعداد و ارقام نمی گردد بودجه را ساماندهی کرد دولت باید بگوید این 15 درصد افزایش حقوق را بر اساس کدام فرمول محاسبه نموده است و فرمول این محاسبه چیست؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 321

به "انارکی: فرمول محاسبه افزایش حقوق و دستمزد در بودجه سال آینده نامعلوم است، افزایش 15 درصدی حقوق تنها کفاف 15 روز از ماه را می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انارکی: فرمول محاسبه افزایش حقوق و دستمزد در بودجه سال آینده نامعلوم است، افزایش 15 درصدی حقوق تنها کفاف 15 روز از ماه را می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید