تور آلمان ارزان: اعلام برنده جایزه کتاب سال آلمان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، جایزه کتاب آلمان از سال 2005 سالانه در ماه اکتبر به برترین رمان آلمانی زبان به وسیله اتحادیه ناشران و کتابفروشان آلمانی اعطا می گردد. این جایزه یکی از مهم ترین جوایز ادبی آلمان به تعداد می رود و کتاب های منتشرشده در آلمان، اتریش و سوئیس می توانند به وسیله ناشران آنها نامزد جایزه کتاب آلمان شوند. هر ناشر می تواند تا دو کتاب از لیست انتشار فعلی یا برنامه ریزی شده خود پیشنهاد نمایند.

تور آلمان ارزان: اعلام برنده جایزه کتاب سال آلمان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

برنده جایزه کتاب آلمان سالانه در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت معرفی می گردد و مبلغ 25هزار یورو دریافت می نماید، درحالی که پنج نامزد فهرست کوتاه، هرکدام مبلغ 2500 یورو به اسم جایزه دریافت می نمایند.

سال جاری این جایزه که مراسم آن در روز نخست نمایشگاه کتاب فرانکفورت برگزار گردید، به آنجه راویک استروبل نویسنده آلمانی به خاطر نوشتن کتاب زن آبی از انتشارات اس. فیچر رسید. نامزدهای دیگر این جایزه طبق زیر معرفی شده بودند:

یعقوب دوم نوشته نوبرت استرین / انتشارات کارل هانسر

واتی نوشته مونیکا هلفر / انتشارات کارل هانسر

یوروتراش نوشته کریستین کراچ / انتشارات کیپنهر اند ویتچ

دانش آموز شن و ماسه کلینکن نوشته توماس کانست / انتشارات سارکامپ

هویت نوشته میتو سانیال / انتشارات کارل هانسر

هر سال معمولاً برنده این جایزه طی مراسمی در طی روزهای نمایشگاه کتاب آلمان جایزه خود را دریافت می نماید. سال جاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت یکی از برنامه های نسخه فیزیکی خود را به برگزاری این مراسم اختصاص داده بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1538

به "تور آلمان ارزان: اعلام برنده جایزه کتاب سال آلمان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: اعلام برنده جایزه کتاب سال آلمان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید