استراماچونی روی نوار پیروزی ، استقلال پس از 186 هفته از پرسپولیس پیش افتاد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، تیم فوتبال استقلال با پیروزی دو بر یک که در بازی با نساجی کسب کرد بعد از 186 هفته بالاتر از پرسپولیس در جدول لیگ قرار گرفت.

استراماچونی روی نوار پیروزی ، استقلال پس از 186 هفته از پرسپولیس پیش افتاد

به گزارش خبرنگاران، استقلالی ها آخرین باری که در جدول بالاتر از پرسپولیس قرار گرفتند در فصل 95-94 و لیگ برتر پانزدهم رخ داد.

استقلال در این دیدار در هر نیمه یکبار پیروز به باز کردن دروازه نساجی شد. در دقیقه 33 این دیدار آبی ها صاحب یک ضربه کرنر شدند و این موقعیت را علی کریمی با ضربه سر به گل اول تبدیل کرد.

بلافاصله بعد از این گل عباس زاده کاپیتان نساجی یک موقعیت تک به تک را مقابل حسینی دروازه بان استقلال از دست داد تا بهترین موقعیت نساجی در این نیمه از دست رفت.

در دقیقه 40 نیز عباس زاده با ضربه سر دروازه استقلال را بار دیگر تهدید کرد اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. استقلال در نیمه دوم خیلی زود به گل دوم رسید پاس فرشید اسماعیلی با ضربه دقیق مهدی قائدی در دقیقه 49 به گل دوم تبدیل شد.

نساجی بعد از این گل همچنان امیدوار بود تا نتیجه بازی را تغییر دهد. ضربه آکروباتیک عباس زاده دردقیقه 60 یکی از گل های استقلال را جبران کرد.

استقلال با این پیروزی با 21 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

استراماچونی در کنفرانس خبری بعد از این دیدار گفت: نساجی در نیمه اول خوب کار کرد و ما به مشکل خورده بودیم ولی در نیمه دوم ما بیشتر شبیه استقلالِ خودمان شدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که لیگ ایران را تا هفته یازدهم چطور دیده است، گفت: ما می دانستیم این بازی برای ما بسیار سخت است چون با سیستمی که بازی می کنیم فوتبال در چمن مصنوعی راحت نیست.

وی اضافه نمود: سرعت توپ روی چمن مصنوعی کمتر می شود و این کار را سخت می کند. نساجی در نیمه اول خوب کار کرد و ما به مشکل خورده بودیم ولی در نیمه دوم ما بیشتر شبیه استقلالِ خودمان شدیم و ذهنمان بیشتر روی بازی رفت و موقعیت های زیادی داشتیم و خیلی مهم بود که سومین بازی خارج از خانه را با برد تمام کنیم.

استراماچونی شرح داد: لیگ ایران بسیار سخت است و ممکن است شما مقابل هر تیمی امتیازات را از دست بدهید.

سرمربی استقلال شرح داد: من همیشه در خصوص بازیکنان ایرانی خوب گفته ام و نظرم نسبت به آنها مثبت بوده است. در پنج ماهی که در اینجا حضور داشتم متوجه شدم بازیکنان ایرانی به کشورهای خارجی خوب معرفی نشده و به همین دلیل است که آنها شناخته شده نیستند. اینجا هستم که ذهنیت بازیکنان استقلال را تغییر بدهم و اگر می بینید استقلال خوب بازی می کند به خاطر این است که از نظر ذهنی و روحی به شرایط ایده آل رسیده است.

خبرنگاری گفت شما در آخرین کنفرانس از شرایط مالی ایراد گرفته بودید ولی حالا شرایط را چطور می بینید که سرمربی استقلال گفت من به این سؤال پاسخ نمی دهم.

استراماچونی در خصوص اینکه استقلال بعد از مدت ها بالاتر از پرسپولیس در جدول قرار گرفته است، گفت: ما در بازی با پرسپولیس در دربی چالش سختی داشتیم ولی ما هم تیم استقلال هستیم و یکی از بهترین تیم های اسیا محسوب می شویم. ما نمی توانیم فقط به صرف اینکه بالاتر از پرسپولیس هستیم مسرور باشیم و هدف ما این است که رتبه اول لیگ را کسب کنیم می دانم که هفته آینده بازی مهمی با سپاهان داریم و از حالا به فکر آن مسابقه خواهیم بود.

استراماچونی در خصوص اینکه شرایط مالی باشگاه استقلال چطور است، گفت: در خصوص شرایط باشگاه نمی خواهم نظری بدهم ولی کار من و بازیکنان ربطی به مسائل ندارد ما هر روز 100 درصد تلاش می کنیم ولی فکر می کنم وظایف یک باشگاه در قبال یک تیم بسیار مهم است. باشگاه باید به وظایفش عمل کند. ما می توانیم در هر بازی برنده یا بازنده باشیم، ممکن است شما از ما خوشتان نیاید ولی من یک مربی حرفه ای هستم و من و باشگاه باید نسبت به یکدیگر وظایفی مشابه داشته باشیم و به آن عمل کنیم.

خبرنگاری گفت شما بعد از هشت هفته پیروزی در لیگ و جام حذفی حالا کدام تیم ها را مدعی می دانید که استراماچونی پاسخ داد: تیم های مهمی در لیگ ایران حضور دارند و حقوق هایی که ما به بازیکنان می دهیم از سال گذشته کمتر است. ما از چهار بازیکن خارجی فقط از دو بازیکن استفاده می کنیم و من هنوز نفراتی را که روی نیمکت باید داشته باشم در اختیار ندارم. از بازیکنانم تشکر می کنم ولی معتقدم هنوز این تیم کامل نیست. امیدوارم ما کارمان را خوب ادامه بدهیم و پیروز شویم.

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه تیمش در فصل جابجایی به مهره نیاز دارد، گفت: امیدوارم باشگاه در پنجره جابجایی همان شور و اشتیاقی را داشته باشد که طرفداران دارند. امیدوارم این اشتیاق برای جذب بازیکن در واقعیت باشد نه در کلمات.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 263

به "استراماچونی روی نوار پیروزی ، استقلال پس از 186 هفته از پرسپولیس پیش افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی روی نوار پیروزی ، استقلال پس از 186 هفته از پرسپولیس پیش افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید