38 مدل گچ کاری سقف اتاق پذیرایی بسیار زیبا و بی نظیر

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، اتاق پذیرایی یکی از مهم ترین بخش های خانه است. که علاوه بر اینکه زیبایی های بیشتری نسبت به سایر بخش های خانه دارد. کاربرد های زیادی هم در خانه دارد.برای مثال وقتی مهمان وارد خانه شما میشود. اولین جایی که به چشمش میخورد اتاق پذیرایی است.و تنها اتاقی که بیشتر از سایر بخش های خانه به آن توجه میکنند این اتاق هست. پس باید به این اتاق بیشتر از سایر اتاق ها اهمیت بدهید. و به فکر زیبا و شیک کردن اتاق پذیرایی باشید. اولین چیزی که باید به آن توجه کنید و اولین جایی که باید از آن آغاز کنید ساختار اصلی خانه است. برای مثال نوع گچکاری و طرحی که در دیوار ویا سقف خانه میخواهید بکشید است. بیشتر افراد روی سقف خود به یاری گچ شکل های مختلف مانند گل را میکشند. این طرح ها تاثیر مثبت در زیبایی خانه دارد اما پیشنهاد نمیشود که باید از این طرح های بهره ببرید.زیرا بیشتر افراد به طور کلی یک بار خانه خود را تعمیر میکنند و داشتن طرح هایی در سقف خانه باعث میشود که زیبایی خانه کم کم از بین برود و خانه برای شما تکراری باشد. اما اگر میتوانید هر سال خانه خود را تعمیر کنید میتوانید از این طرح ها در خانه خود بهره ببرید.بعلاوه بجای آن میتوانید سقف خانه خود را ساده و زیبا طراحی کنید. و از وسایل های تزئینی برای افزایش زیبایی خانه خود بهره ببرید.

38 مدل گچ کاری سقف اتاق پذیرایی بسیار زیبا و بی نظیر

چگونه اتاق پذیرایی خود را زیبا و شیک طراحی کنیم؟

برای اینکه یک مکان را زیبا کنید اول از هرچیزی باید به ساختار اصلی آن توجه کنید. پس وقتی به فکر زیبایی دکوراسیون اتاق پذیرایی خود هستید اول از هرچیزی به گچ کاری و ساختار اصلی آن توجه کنید. سعی کنید سقف خانه خود را به یاری گچ ساده طراحی کنید و با استفاده از وسایل تزئینی و رنگ ها سقف خانه را تزئین کنید.نمیتوانید هر ماه و سال خانه خود را تعمیر کنید و طرح سقف را که به یاری گچ طراحی نموده بودید را عوض کنید اما میتوانید وسایل تزئینی که برای خانه استفاده نموده بودید را عوض کنید اتاق پذیرایی بیشتر از سایر اتاق ها در چشم مهمان ها هست و تنها اتاقی که همه مهمان ها بیشتر از سایر بخش های خانه به آن توجه میکنند اتاق پذیرایی است. و برای همین بیشتر وسایل های تزئینی را در این اتاق قرار میدهند.اگر دکوراسیون شیک و زیبا برای اتاق پذیرایی خود درست کنید بی شک زیبایی و شیک بودن دکوراسیون منزل شما بیشتر میگردد.در این مطلب 36مدل عکس گچ کاری سقف اتاق پذیرایی قرار داده ایم که میتوانید باتوجه به سلیقه خود برترین وشیکترین مدل را انتخاب کنید.

انواع گچ بری برای سقف

گچ کاری معمولا به دو روش مدرن و سنتی انجام می گردد که تفاوت ان ها در طرح و مدل ان ها می باشد که در سنتی از طرح های زیاد استفاده می گردد ولی در گچ بری مدرن از طرح های ساده تر استفاده می گردد .

یکی از روش های گچ بری برای سقف پذیرایی استفاده از رابیتس کاری سقف پذیرایی یا سقف های کاذب است که ان ها هم به گچ کاری احتیاج دارند و به گونه ای هستند که روی سقف کاذب گچ بری انجام می گردد .

در واقع رابیتس تور های فلزی هستند که برای سقف های ساختمان در حال ساخت قرار استفاده می شوند.

طرح گچبری سقف به چند دسته تقسیم می شوند که در ادامه به معرفی ان ها می پردازیم :

1) طرح زمینه ای : طرح های زمینه به صورت منظم و قاب مانند هستند و انواع طرح های گل ، تذهیب ، مقرنس و.. را در این طرح می گردد انجام داد . بعلاوه این سبک بر روی دیوار هم قابل انجام هست.

2) طرح حاشیه ای : همانطور که از اسمش پیداست طرح های حاشیه ای را در حاشیه سقف انجام می دهند و انواع مدل های مدرن ، نقش و نگار ، نوشته ، چنگ و چدن و.. در این طرح جا دارند و بعلاوه جزو پرطرفدار ترین طرح ها هم هست.

3) طرح خاص : در این سبک طرح از بیش اماده می گردد و سپس روی ان سازه نصب می گردد ، استفاده از این مدل برای سقف زیاد مرسوم نمی باشد و بیشتر برای روی ستون ، سرقاب و … کاربرد دارد.

شیک و زیباترین مدلهای گچ کاری سقف اتاق پذیرایی

ابزار گچ کاری سقف ساده - گچ کاری سقف پذیرایی - عکس رابیتس کاری ساده - طرح اتوبوسی گچ کاری - گچبری سقف ساده و شیک - گچبری سقف پذیرایی - جای تلویزیون با گچ کاری - دور لامپی ساده و شیک - گچبری سقف اتاق خواب - ابزار گچ کاری داخل ساختمان - گچ کاری مدرن - طرح گچ کاری سقف - دانلود عکس راویز - ابزار سقف خانه - مدل گچبری سقف پذیرایی

منبع: اتاق
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1476

به "38 مدل گچ کاری سقف اتاق پذیرایی بسیار زیبا و بی نظیر" امتیاز دهید

2 کاربر به "38 مدل گچ کاری سقف اتاق پذیرایی بسیار زیبا و بی نظیر" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "38 مدل گچ کاری سقف اتاق پذیرایی بسیار زیبا و بی نظیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید