171 هزار گردشگر داخلی و خارجی از باغ شاهزاده ماهان بازدید کردند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از بازدید بیش از 171 هزار گردشگر داخلی و خارجی در شش ماهه نخست امسال از باغ شاهزاده ماهان اطلاع داد.

171 هزار گردشگر داخلی و خارجی از باغ شاهزاده ماهان بازدید کردند

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط کانادا به ایران هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از کرمان، محمود وفایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مجموع تعداد بازدیدکنندگان باغ شاهزاده ماهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 7 درصدی روبرو بوده است گفت: سال گذشته 160 هزار و 368 گردشگر از این بنای تاریخی دیدن نموده اند در حالیکه امسال این تعداد گردشگر به 171 هزار و 131 نفر افزایش یافته است.

وی به افزایش50 درصدی بازدید گردشگران خارجی از این باغ تاریخی اشاره و گفت: در شش ماهه نخست سال گذشته 3 هزار و 420 نفر گردشگر خارجی وارد باغ شاهزاده ماهان شده اند، در حالی که در شش ماهه نخست امسال این آمار به حدود 7 هزار نفر رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان تا خاتمه امسال با افزایش 40 درصدی گردشگران خارجی روبرو می گردد، توضیح داد: کرمان دارای جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی فراوانی است که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.

وی تبلیغات مناسب و ثبت جهانی اماکن متعدد تاریخی و طبیعی را یکی از دلایل افزایش تعداد گردشگران این استان دانست و اضافه کرد: خوشبختانه هرساله شاهد رشد آمار گردشگران داخلی و خارجی از باغ شاهزاده ماهان، ارگ بم، باغ فتح آباد کرمان، روستای صخره ای میمند، کلوت های شهداد، حمام گنجعلیخان کرمان، ارگ راین و ... هستیم.

وفایی خاطر نشان کرد: در راستای این اتفاق مهم به دنبال آماده سازی زیرساخت های لازم برای اقامت و پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در اقامتگاه های بوم گردی و روستایی هستیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 387

به "171 هزار گردشگر داخلی و خارجی از باغ شاهزاده ماهان بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "171 هزار گردشگر داخلی و خارجی از باغ شاهزاده ماهان بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید