گلکسی S23 اولترا؛ سریع ترین گوشی اندرویدی دنیا شد!

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، در گزارش جدیدی ادعا شده پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 باعث شده تا گلکسی S23 اولترا به سریع ترین گوشی اندرویدی تبدیل گردد.

گلکسی S23 اولترا؛ سریع ترین گوشی اندرویدی دنیا شد!

سری گلکسی S23 سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی بهره می برد که یک چیپست سفارشی از کوالکام است که به طور خاصی برای گوشی های هوشمند سامسونگ ساخته شده است و نسبت به نسخه اصلی اسنپدراگون 8 نسل 2 سرعت بیشتری دارد. اکنون گفته شده که این پردازنده تمام رکورد ها را شکسته و گلکسی S23 اولترا را به سریع ترین گوشی اندرویدی تبدیل نموده است.

حساب Golden Reviewer تصویری را در توییتر منتشر نموده که نشان می دهد گلکسی S23 اولترا در آزمون تک هسته ای بنچ مارک گیک بنچ 5 امتیاز فوق العاده 1600 را کسب نموده است. در آزمون چند هسته ای نیز پرچمدار نو سامسونگ پیروز شده تا امتیاز 5311 را به دست بیاورد که یکی از بالاترین امتیازات کسب شده به وسیله گوشی های اندرویدی است.

با وجود این داده ها، می توان گفت که گلکسی S23 اولترا بسیار سریع است و به کاربران اجازه می دهد تا کار های خود را با سرعت زیادی انجام دهند.

برای مقایسه، سریع ترین گوشی اندرویدی بعدی، یعنی نوبیا رد مجیک 8 پرو، در آزمون تک هسته ای این بنچمارک امتیاز 1486 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 5211 را کسب نموده است؛ بنابراین این گوشی گیمینگ حتی با وجود یک رویکرد خنک کننده بسیار قوی تر برای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 خود، از گلکسی S23 اولترا کندتر است.

سامسونگ در سری گلکسی S23 از یک محفظه بخار بزرگ استفاده نموده که مکانیزم اتلاف گرما را به کارآمدترین شکل ممکن انجام می دهد. علاوه بر این، هسته های پردازنده کلاک بالای آن عملکرد تحسین برانگیزی دارند و در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 1 قبلی، عملکرد آن کاهش پیدا نمی کند؛ بنابراین تراشه سریع تر، مکانیزم خنک کننده قوی تر و نرم افزار بهینه شده پرچمداران نو غول کره ای عملکرد فوق العاده را به همراه دارد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 21 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1908

به "گلکسی S23 اولترا؛ سریع ترین گوشی اندرویدی دنیا شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S23 اولترا؛ سریع ترین گوشی اندرویدی دنیا شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید