گشت و گذار؛ نیوزیلند، مرز بین رویا و واقعیت (بخش اول)

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، نیوزیلند را می توان در شمار کشورهایی دانست که مناظر طبیعی و چشم اندازهای رویایی آن، گاهی فراتر از واقعیت جلوه نموده و خیال انگیز به نظر می رسند. شاید به همین دلیل است که توجه گردشگران بسیاری به این دورنمای وسوسه کننده جلب شده و در قالب آثار حماسی باشکوهی همچون ارباب حلقه ها و هابیت، در قاب تصویر جاودانه شده اند.

گشت و گذار؛ نیوزیلند، مرز بین رویا و واقعیت (بخش اول)

آنتونی هریسون عکاسی خوش ذوقی است که با مجموعه تصاویری تماشایی از این سرزمین جادو و افسانه، لذت حضور در مناظری متفاوت و سحرانگیز را دست و دلبازانه به بینندگان آثار خود هدیه می دهد. او اشاره می نماید که نیوزیلند، کشور مورد علاقه او است، به ویژه مناظر و شگفتی های جزیره جنوبی آن، به قدری دل انگیز و چشم نواز است که گاهی بیننده را در مرز رویا و واقعیت معلق نگاه می دارد. گویی که به چشم اندازهایی رویایی و برآمده از جهانی دیگر می نگرد. سواحل مخفی، دورنمایی از کوهستان های با صلابت و چشمگیر، دریاچه های زمرّدگون و حال و هوای معماری روستایی و دیدنی آن، این بهشت زمینی را به مراتب دوست داشتنی تر نموده است. هریسون در سفری که اخیراً به این کشور داشته، تمام توش و توان خود را به کار گرفته است تا آن چه را که می توان از این زیبایی آسمانی به تصویر کشید، در قالب این مجموعه دیدنی درمعرض دید قرار داده و دیگران را نیز در تجربیات شگفت انگیز خود شریک کند. همراه با شما بخش اول این تصاویر تماشایی را مشاهده نموده و اندکی بیشتر با این سرزمین بهشتی آشنا خواهیم شد.

در خاتمه اولین بخش سفر خود، این گستره وسیع و دل انگیز را اندکی به حال خود رها نموده و در بخش بعدی، سفر ماجراجویانه و رویایی خود را پی خواهیم گرفت. منبع 500pxمنبع: کجارو
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 427

به "گشت و گذار؛ نیوزیلند، مرز بین رویا و واقعیت (بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار؛ نیوزیلند، مرز بین رویا و واقعیت (بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید