آشنایی با جاذبه های دیدنی آرژانتین Argentina

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، جاذبه های دیدنی آرژانتین

کشور آرژانتین در منطقه جنوب آمریکای جنوبی قرار گرفته است که مرکز آنبوئنوس آیرساست. زبان رسمی این کشور اسپانیایی و جمعیت آن 41 میلیون نفر است. آرژانتین از لحاظ وسعت پس از برزیل دومین کشور آمریکای جنوبی و در بین کشورهای دنیا هشتمین کشور از لحاظ وسعت است. آرژانتین سومین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین را دارد و سطح زندگی در آن بالا است. در ادامه همراه مجله خبرنگاران باشید تا با جاذبه های دیدنی آرژانتین بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با جاذبه های دیدنی آرژانتین Argentina

آبشار ایگاسو (iguazu falls) کشور آرژانتین

آبشارهای ایگواسو یکی از جاذبه های بسیار معروف کشور آرژانتین است که میزان جریان آب آنها سه برابر آبشارهای نیاگارا برآورد شده است. آبشارهای بزرگ ایگواسو در مرز دو کشور آرژانتین و برزیل قرار گرفته است .

آبشار های ایگواسو یکی از شگفتی های طبیعی و خارق العاده در دنیا هستند. این آبشار شامل چندین آبشار کوچکتر است که با تماشای آن میتوان به عظمت و زیبایی خیره کننده آن پی برد.

پارک ملی ایگاسو (iguazu national park)

پارک ملی ایگاسو نام یک پارک ملی در استان پارانا در کشور برزیل است که مساحتی بیش از 55 هزار هکتار آن در کشور آرژانتین می باشد . پارکی بسیار زیبا که آبشارهای فراوان و گونه های مختلف پرندگان ساکن درآن باعث شده ، این پارک به معروفیت دنیای برسد.

یخچال پریتو مورنو (Perito Moreno Glacier)

این یخچال یکی از زیباترین مکان دیدنی کشور آرژانتین می باشد .مساحت این یخچال 250 کیلومتر مربع می باشد که سومین ذخیره بزرگ آب شیرین روی کره زمین محسوب می گردد. یخچال پریتو مورنو آرژانتین در شهر کوچک ال کالافاته قرار دارند.

برترین زمان برای بازدید این یخچال ذر فصل تابستان آرژانتین (ماه های ژانویه و فوریه) می باشد.هتل موجود در آنجا امکانات رفاهی و اقامتی متعددی در اختیار گردشگران قرار می دهد.

لاگونا توره (Laguna Torre) کشور آرژانتین

مسیر لاگونا توره، مسیری هموار است که مناظری باشکوه از قله سرو توره دارد. در مسیر علائم کافی برای هدایت وجود دارد . در زمستان دریاچه یخ زده تصویری بسیار زیبا را به نمایش می گذارد .

منطقه حفاظت شده پنگوئن های پونتا تومبو (Punta Tombo Penguin Reserve)

منطقه پونتا دومبو در کشور آرژانتین ، منطقه ای زیبا و بی نظیر برای تماشای پنگوئن ها می باشد. علاقه مندان به حیات وحش در سفر به آرژانتین این منطقه را هرگز فراموش نخواهند کرد .

گورستان رگولتا (recoleta cemetery)

یکی از جاذبه های معروف گردشگری کشور آرژانتین ، گورستان رکولتا است . که یکی از دلایل معروفیت آن دفن بسیاری از ریئس جمهورها ، قهرمانان ، دیکتاتورها و … می باشد.

ورودی زیبای این گورستان و بعلاوه آرامگاه ها از سنگ های مرمر سفید، مجسمه های بزرگ مریم مقدس و فرشته ها ساخته شده است . در این قبرستان تاریخ تولد بر روی قبرها حک نمی گردد بلکه فقط تاریخ مرگ بر روی قبر حک می گردد.

پارک سوم فوریه

این پارک به جنگل های پالرمو نیز مشهور است، پارکی به مساحت 25 هکتار است که در پالرموی بوینس آیرس واقع شده است و به خاطر بیشه زارها، باغ های جانورشناسی، باغ های گیاه شناسی، پلازا ایتالیا، دریاچه ها و باغ های رز خود بسیار مشهور است.

بعلاوه پیست دوچرخه سواری و آسمان نمای گالیلو گالیله با معماری مدرنش، از جمله جذابیت های این پارک محسوب میشوند.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 22 مهر 1403 بروزرسانی: 22 مهر 1403 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 2036

به "آشنایی با جاذبه های دیدنی آرژانتین Argentina" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های دیدنی آرژانتین Argentina"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید