پیشنهاد 16 میلیونی رم برای خرید بال چلسی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران: قرمزپوشان پایتخت ایتالیا قصد دارند هافبک مصری آبی پوشان شهر لندن را در بازار نقل وانتقالات ماه ژانویه به خدمت بگیرند.

پیشنهاد 16 میلیونی رم برای خرید بال چلسی

به گزارش خبرنگاران، نماینگانی از باشگاه رم به لندن سفر نموده اند تا با مدیران باشگاه چلسی جهت عقد قرارداد با محمد صلاح، بال مصری این تیم وارد مذاکره شوند.

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی رمی ها قصد دارند صلاح را با قراردادی یک میلیون یورویی برای یک سال از چلسی قرض بگیرند اما در قرارداد او بندی خواهند گنجاند که به آنها اجازه می دهد با این بازیکن 22 ساله قراردادی دائمی به ارزش 15 میلیون یورو منعقد نمایند.

انتشار خبر تمایل رم به جذب صلاح در شرایطی است که والتر ساباتینی، مدیر ورزشی باشگاه رم اعلام نموده است، فعالیت جالوروسی در پنجره نقل وانتقالات ماه ژانویه به سرانجام رسیده است.

بعضی از نشریات ایتالیایی مدعی شده اند که دو باشگاه برای انتقال صلاح به استادیو المپیکو در صورت پرداخت شدن غرامت فسخ قرارداد او با چلسی که 15 میلیون یوروست، به توافق رسیده اند.

صلاح ماه ژانویه سال 2014 با قراردادی 11 میلیون پوندی از بازل سوئیس به چلسی پیوست و از آن موقع تاکنون که بیش از یک سال است، در تمامی رقابت ها تنها 13 بار برای آبی پوشان لندن به میدان رفته و دو گل هم زده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 243

به "پیشنهاد 16 میلیونی رم برای خرید بال چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 16 میلیونی رم برای خرید بال چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید