پرونده فساد در فوتبال سال 96 به قوه قضاییه ارسال شد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، نماینده مجلس گفت: مجلس در این مورد اقداماتش را آغاز کرده است و با صلابت و اقتدار به این قضیه رسیدگی خواهد کرد. در اینجا باید یک تشکری از قوه قضاییه، دادستانی کل کشور و همچنین بازرسی کل کشور داشته باشیم.

پرونده فساد در فوتبال سال 96 به قوه قضاییه ارسال شد

احسان قاضی زاده هاشمی، کننده مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره اتفاقات فوتبال و بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال، گفت: پیش از این تغییر و تحولات هشدار های لازم را داده بودیم و در حال حاضر نیز عناصر مؤثر در این تغییر و تحولات که در پشت صحنه این اتفاقات هستند یعنی وزارت ورزش و فدراسیون که به طور غیر محسوس این تغییرات را پشتیبانی می کنند را رصد می کنیم.

وی ادامه داد: فارغ از تمام مسائلی که در گذشته در مورد کفاشیان مطرح بود و اکنون نیز در رسانه ها مطرح می شود. اکنون بحث منع به کارگیری بازنشستگان به عنوان یک قانون وجود دارد و چنین اقدامی تخلف و عنوان مجرمانه محسوب می شود.

این کننده مجلس گفت: استناد به رأی صادره کمیته استیناف یا حتی اساسنامه نیز قابل اتکا نیست، زیرا اساسنامه فدراسیون فوتبال حتی در مراجع حقوقی داخلی نیز قابل استناد نیست و بازگشت فرد بازنشسته به فدراسیون عنوان کیفری دارد و این قابلیت وجود دارد که آحاد ملت ورزش دوست در این مورد طرح شکایت کنند.

قاضی زاده هاشمی شرح داد: قطعاً طرف حساب مجلس وزیر ورزش خواهد بود؛ که مجلس می تواند از احضار و سؤال از وزیر تا مراحل دیگر اقدام کند و با توجه به اتفاقات رخ داده در ورزش مطالبه گری مردم نیز به شدت استیضاح وزیر ورزش است.

وی با اشاره به پرونده کفاشیان، گفت: مجلس در این مورد اقداماتش را آغاز کرده است و با صلابت و اقتدار به این قضیه رسیدگی خواهد کرد. در اینجا باید یک تشکری از قوه قضاییه، دادستانی کل کشور و همچنین بازرسی کل کشور داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده فساد فوتبال به قوه قضاییه ارسال شده است؟، بیان داشت: بله این پرونده در مرداد 96 به قوه قضاییه ارسال شده است و حتی شعبه بازپرسی پرونده در آن زمان اعلام شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 792

به "پرونده فساد در فوتبال سال 96 به قوه قضاییه ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده فساد در فوتبال سال 96 به قوه قضاییه ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید