هتل سی نور مشهد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، در این مقاله از بخش معرفی معرفی هتل قصد داریم یکی از هتل های مشهد یعنی هتل سی نور را به شما معرفی کنیم و آن را مورد آنالیز قرار دهیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور با 2 برج 22 طبقه در شهر مشهد مقدس و در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به عنوان یکی از بزرگترین و مجلل ترین هتل های کشور است که در سال 1393 به بهره برداری رسید. این هتل با چشـم اندازی با شکوه از بارگاه سراسر نور رضـوی و منـاظر زیبای شهر مشـهد باپیشرفته ترین امکانات و تجهیزات هتلی احداث شده است.

مقالات بیشتر بخوانید:

  • هتل بین المللی قصر مشهد
  • هتل هما یک مشهد
  • هتل مجلل درویشی مشهد
  • هتل الماس دو مشهد
  • آبشار خرو مشهد

هتل سی نور مشهد هتلی لوکس و برخوردار از بهترین و بهترین امکانات رفاهی می باشد. هتل سی نور مشهد دارای رستوران ها و کافی شاپ های بسیار خوبی می باشد.که میهمانان با استفاده از غذاها و نوشیدنی های این رستوران تا مدتها طعم و مزه غذا زیر زبانشان خواهد ماند.

این هتل دارای مجموعه آبی -سالن ورزشی وبیلیارد -نمایش فیلم های سینمایی و… می باشد. هتل سی نور مشهد دارای 22 طبقه می باشد. امکانات هتل :تلوزیون ال ای دی و ال سی دی- یخچال. لوازم بهداشتی -اینترنت و…می باشد.

رستوران های هتل در طبقات 16و 17 با چشم اانداز از بارگاه امام رضا. رستوران سنتی -روف گاردن- کافی شاپ -روم سرویس -سونا ماساژو حمام های ترکی و غربی -غار و حوضچه نمک -پینگ پنگ -سالن بدن سازی -فوتبال دستی - ترانسفر- پذیرش 24ساعته فست فود و کافی نت و استخر سرپوشیده می باشد.

از خدمات ویژه هتل سی نور می توان به پخش فیلم در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنه و آدینه در ساعات 10 صبح و 5 بعدظهر، ترانسفر استقبال (رایگان)، صبحانه بوفه سرد و گرم، شارژ چای و دمنوش سبز، اینترنت رایگان(در اتاق ها)، سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر اشاره نمود. بعلاوه با اقامت در این هتل از امکاناتی مانند مجموعه کامل آبی (غار نمکی، حوضچه نمک، حوضچه ماساژ پا)، اتاق بازی بچه ها، باغ تابستانی ، رستوران سنتی، کافی شاپ 24 ساعته، سرویس گردشگری و پخش فیلم در سالن آمفی تئاتر استفاده نمایید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1834

به "هتل سی نور مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سی نور مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید