ساخت ویلا کردان: نکات مهم قبل از خرید ویلا در شمال

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، برای خرید ویلا در شمال کشور حتما باید به طور کامل منطقه و ویلا را مورد آنالیز قرار دهید.

ساخت ویلا کردان: نکات مهم قبل از خرید ویلا در شمال

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا کردان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام املاک موسوی، در ابتدای مطلب باید حتما توجه داشته باشید که خرید ویلا با اجاره ویلا در شمال دو قضیه متفاوت می باشد و نکاتی که برای اجاره ویلا باید حتما مورد توجه قرار بگیرد، نمی توانند برای خریدن ویلا هم موثر و مفید باشند. برای خرید یک ویلا در شمال اول باید به این مطلب دقت کنید که ویلا را برای سکونت همیشگی می خواهید یا اینکه تنها برای استفاده در روزهای تعطیل سال می خواهید از آن بهره ببرید؟

اگر ویلا را برای گذراندن ایام تعطیلات خود می خواهید، حتما باید به چشم انداز ای که روبروی آن واقع شده است توجه ویژه ای کنید. به طور مثال ویلاهای جنگلی، ویلا باغ ها و ویلاهایی که کنار ساحل قرار دارند از برترین گزینه ها برای گذراندن اوقات فراغت و سرگرمی محسوب می شوند.

حتما به موقعیت مکانی ویلا و اطراف آن توجه کنید

یکی از مهم ترین چیزهایی که هنگام خرید ویلا در شمال باید به آن دقت کنید، موقعیت جغرافیایی و مکانی ویلا می باشد. برای همین ضروری است که قبل از خرید نشانی آن را از فروشنده یا مشاور املاک دریافت نموده و شخصا در محل و موقعیت مورد نظر حضور پیدا کنید.

پس از حضور باید این موضوع را خیلی با دقت مورد توجه قرار بدهید که فاصله زمانی ویلا تا مرکز شهر چقدر می باشد. طبیعتا ویلاهایی که در وسط جنگل قرار دارند از مرکز شهر و سبک زندگی شهری فاصله بیشتری دارند نسبت به ویلاهای درون شهرک، باغ ویلاها و یا ویلاهای ساحلی. اگر فاصله شما از شهر زیاد باشد طبیعتا برای خرید باید مسافت زیادی را طی کنید تا بتوانید به فروشگاه های سطح شهر دسترسی پیدا کنید و احتیاج خود را مرتفع کنید.

از قیمت ویلاهای دیگر در نزدیکی ویلای مورد نظر هم باخبر باشید

قیمت تمام شده ویلا، یکی از نکاتی است که هنگام خرید ویلا در شمال باید مورد محاسبه قرار بدهید . اگر ویلا ساخته شده و آماده سکونت تحویل شما می گردد ، باید از خریدار نسبت به قیمتی که برای ویلا مشخص نموده و عواملی که در مشخص این قیمت موثر بوده پرسش کنید.

برای آگاهی درباره قیمت واقعی ملک و ویلا، به محلی که ویلا در آن واقع شده بروید و از همسایگان ویلا و افراد محلی آنجا قیمت ملک در منطقه را پرس و جو کنید . حتما حواستان باشد که سن بنا و امکانات آن در قیمت ویلا تاثیر مستقیمی دارد و هیچگاه امکان پذیر نیست که دو ویلا را که کنار هم قرار دارند هم قیمت حساب کنیم تنها بخاطر مجاورت و یکی بودن موقعیت مکانی.

امکانات و محوطه داخلی ویلا را با ویلاهایی همسایه بسنجید.

زمان خرید ویلا در شمال باید امکانات ویلا را با ویلاهای همسایه آن مورد مقایسه قرار دهید. مثلا اگر ویلایی که قصد خرید آن را دارید خیلی مدرن و لوکس طراحی شده و فروشنده نیز هم مبلغ را با توجه به این امتیاز مشخص نموده، کافی است سری به ویلاهای مدرن و مشابه با آن بزنید و از لحاظ امکاناتی و قیمتی دو ویلا را باهم مقایسه کنید.

بالاخره ویلایی که دارای چندین پارکینگ سرپوشیده باشد از قیمت بیشتری نسبت به یک ویلایی که محلی برای پارک خودرو ندارد . یا به طور مثال در ویلا باغ ها درخت هایی که داخل باغ کاشته شده و یا مسیری که تا رسیدن به ساختمان و بنا وجود دارد نیز در قیمت ویلا موثر است .

قبل از خرید، سند ویلا را مشاهده کنید و از شش دانگ بودن آن مطمئن شوید

شش دانگ بودن سند ویلا یکی از مواردی است که بعضی از خریداران هنگام خرید ویلا در شمال به آن دقت نمی نمایند و متاسفانه بعد از قطعی شدن خرید و سرانجام معامله ویلا با مسائل مربوط به آن روبه رو می شوند. سند ملکیت ویلایی که قصد خرید آن را دارید باید به صورت شش دانگ به نام فروشنده باشد و هیچ گونه ابهامی هم در این موضوع نباشد.

خرید ویلا به صورت نقد یا اقساطی را هم مقایسه کنید

برای خرید ویلا در شمال باید این موضوع را از فروشنده سوال کنید که آیا امکان خرید ویلا به صورت اقساطی یا چکی هم وجود دارد یا این که باید مبلغ ویلا را به طور کامل و به صورت نقد بپردازید تا بتوانید صاحب آن شوید ؟

در بین انواع ویلاها معمولا ویلاهای شهرکی به صورت پیش فروش یا اقساطی مورد خرید و فروش قرار می گیرند، در نظر داشته باشید که اگر به هر دلیلی برای خرید ویلا به صورت قسطی می خواهید اقدام کنید ویلاهای شهرکی برترین انتخاب می توانند باشند.

نکته آخر اینکه برای خرید ویلا در شمال سراغ افراد معتبر و با تجربه بروید

به عنوان آخرین نکته برای خرید ویلا در شمال که در این مقاله به آن پرداختیم باید بیان کنیم که حتما توجه داشته باشید که باید قرارداد خرید و فروش ویلا در شمال حتما در بنگاه های معاملاتی معتبر و سابقه دار منعقد گردد؛ هرگز به صورت توافقی که بین شما و خریدار اجرا شده سندی را تنظیم نکنید و مبلغی را بابت خرید پرداخت نکنید؛ واضح است که تنها در صورتی می توانید ویلای خریداری شده را به نام خود سند بزنید و یا مسائلی که در زمینه ایجاد شده را برطرف کنید که قرارداد شما را یک مرجع معتبر تنظیم نموده باشد .

بیشتر بخوانید : قیمت ویلا در چمستان

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1607

به "ساخت ویلا کردان: نکات مهم قبل از خرید ویلا در شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت ویلا کردان: نکات مهم قبل از خرید ویلا در شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید