مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 1400 فردا به سرانجام می رسد

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 1400 تنها تا فردا جمعه اول بهمن ماه ادامه دارد.

مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 1400 فردا به سرانجام می رسد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به آنکه مقرر شده است مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل هایی که ظرفیت آن ها خالی مانده، همراه با رشته محل های نو در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 انجام شود، متقاضیانی که در آزمون آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند تا فردا جمعه یکم بهمن ماه بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون، نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود که در سایت سازمان سنجش درج شده (حداکثر 100 کدرشته محل) از مجموعه های امتحانی مجاز اقدام کنند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت باقیمانده پس از مطالعه دقیق اطلاعیه های سازمان سنجش به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی اقدام کنند.

ضمناًً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل در این فرصت نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1713

به "مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 1400 فردا به سرانجام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 1400 فردا به سرانجام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید