مسافرت با نوزاد و اطلاعاتی که درباره آن باید داشته باشید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، مسافرت با نوزاد مسائل خاص خود را دارد، به خصوص اگر اولین سفر باشد و هر کسی نظری در رابطه با روشهای درست و نادرست سفر با نوزادان دارد. با ما در مقاله جذاب و خواندنی نکاتی درباره سفر با نوزاد همراه باشید تا شما را با مزایای سفر با نوزاد آشنا کنیم.

مسافرت با نوزاد و اطلاعاتی که درباره آن باید داشته باشید

فهرست مطالب

آیا سفر با نوزادان کار درستی است؟آیا سفر با نوزاد سخت است؟وسایل و نکات ضروری

آیا سفر با نوزادان کار درستی است؟

شاید همواره از خود بپرسید که آیا می توانید روزی با نوزادتان به سفری راحت بروید؟ البته، چرا که نه. اما این پرسش، پرسش مهمتر دیگری را به همراه دارد. آیا شما باید به سفر با نوزادتان بروید؟ آیا مسافرت با نوزاد ضروری است؟

کار بسیار خطرناکی است؛ کار بسیار سختی است؛ غیر مسئولانه است؛ نوزاد احتیاج به روتین منظم دارد. اینها تنها چند مورد از پاسخهایی بوده که می توانند شما را به کلی از سفر منصرف نمایند. نوزادان روتین هر روز خود را دوست دارند، بنابراین بسیار مهم است که در سفر نیز روتینی مناسب برایشان ایجاد کنید. تنها احتیاج ضروری نوزاد، بودن در کنار مادر و پدر و در ارتباط بودن با آنهاست. نوزاد احتیاج به مراقبت و توجه دارد اما، ما معتقدیم که سفر رفتن مانعی برای هیچ یک از اینها نیست. اگر سفر رفتن به داشتن پدر و مادری شادتر یاری می نماید، پس باید اتفاق بیفتد. بعنوان پدر و مادری که بتازگی صاحب فرزند شده اید، در انتخاب مقصد گردشگری خود بسیار دقت کنید. انتخاب منطقه ای به دور از جنگ به همراه دسترسی مناسب به مراکز درمانی بخش مهمی از نکاتی درباره سفر با نوزاد بشمار می رود.

آیا سفر با نوزاد سخت است؟

بله، اما سفر کردن گاهی حتی بدون حضور نوزاد نیز سخت است. نوزاد احتیاج به یکسری تجهیزات داشته و ضروری است که شما آنها را در مسافرت با نوزاد همراه خود داشته باشید. نوزاد احتیاج به غذا و جای مناسب برای خواب دارد. شما باید همواره غذای مناسب او را همراه داشته باشید و یک جای امن و مناسب برای خواب نوزاد که باید در طول سفر با خود حمل کنید. براساس مقاله مزایای سفر با نوزاد باید بپذیرید که زندگی شما با حضور نوزاد تغییر نموده و خود را با شرایط جدید وفق دهید و شکیبا باشید.

وسایل و نکات ضروری

-استفاده از شیر مادر: بهترین غذا برای نوزادان علی الخصوص در سفر خانوادگی، شیر مادر است. تغذیه با شیر مادر نه تنها احتیاج به شیشه شیر، استریل کردن آن و دیگر تجهیزات اضافی ندارد بلکه، از مواد بسیار ضروری، مغذی و مفید برای نوزاد تشکیل شده و از او در برابر بسیاری از بیماری ها حفاظت می نماید.

-همراه داشتن کرییر: در سفر، کرییر در حمل نوزاد به شما یاری می نماید. همچنین، می توانید برای تعویض پوشک در هر مکانی از آن استفاده کنید. حتی، می توانید از کوله های حمل نوزاد که سبک تر بوده نیز استفاده کنید.

-همراه داشتن کالسکه: کالسکه حکم یک جایگاه و تخت راحت برای نوزاد شما را دارد. استفاده از یک کالسکه خوب و سبک وزن که بتوان آن را به راحتی باز و بسته کرد، در سفر بسیار مفید و ضروری است. در نظر داشته باشید که در آب و هوای گرم به همراه داشتن کرییر یا کوله های مخصوص نوزاد کمی آزار دهنده است، اما کالسکه این مسائل را ندارد و از طرفی، در هوای گرم و آفتابی می تواند با فراهم آوردن سایه ای دلپذیر، از نوزاد محافظت کند.

-همراه داشتن دستمال مرطوب: به همراه داشتن دستمال مرطوب در سفر بسیار مفید خواهد بود. از آنها بعنوان کاغذ توالت، تمیز کردن سطوح مختلف، ضدعفونی کردن دست و حتی گاهی در شرایطی که دسترسی به حمام ندارید می توانید از آنها برای پاک کردن بدن نوزاد استفاده کنید.

-بیش از اندازه برنامه ریزی نکنید: اگر شما سعی کنید که برنامه های بیش از حد برای روزهای سفر خود بچینید، این کار در خاتمه سفر چیزی جز احساس خستگی برای شما به همراه نخواهد داشت. با استفاده از سایتهای محلی یا به وسیله پرس و جو از افراد سراغ پارکهای خانوادگی و مکانهای مناسب برای نوزادان بروید. کوه ها، صخره های مرجانی، جنگلهای بی پایان مدتهای طولانی وجود داشته اند و هنوز هم وجود دارند. وقتیکه نوزاد شما به اندازه کافی سالم و عظیم بود، می توانید با هم در چنین جاهایی لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1067

به "مسافرت با نوزاد و اطلاعاتی که درباره آن باید داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافرت با نوزاد و اطلاعاتی که درباره آن باید داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید