مربی تیم فوتبال جوانان: بازیکنان لایقی داریم و می توانند شایستگی شان را نشان دهند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، محمدرضا خطیب، مربی تیم فوتبال جوانان ایران امیدوار است این تیم شایستگی هاى خودش را در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 19 سال آسیا به خوبی نشان دهد.

مربی تیم فوتبال جوانان: بازیکنان لایقی داریم و می توانند شایستگی شان را نشان دهند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمدرضا خطیب، مربی تیم فوتبال جوانان ایران در آستانه شروع مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 19 سال آسیا گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم و تمام اعضاى تیم آماده حضور در بازى هاى مرحله مقدماتى هستند.

وی اضافه کرد: تیم ما تجربه بین المللی مناسبی به دست آورده و در چند تورنمنت همچنین بازى های مفید مقابل حریفان مختلف به میدان رفته که این مسئله مهمی است. از سوى دیگر نظم و انضباط خوب، همچنین ساختار تاکتیکی مناسبی شکل گرفته که اصلى ترین عامل موفقیت است و فکر می کنم به خواست خدا نتایج این کوشش ها را در مسابقات می بینیم.

مربى تیم فوتبال جوانان که سال ها سابقه فعالیت در تیم هاى ملی پایه را داشته است، اعلام نمود: حریفان را به خوبی بررسی نموده ایم و قطعاً نسبت به اهمیت بازى هاى خودمان آگاهی کامل داریم. با تمرکز روى هر بازى گام به گام پیش می رویم و امیدواریم با حمایت تماشاگران و فوتبالدوستان بهترین نتایج را کسب کنیم. این بچه ها لایق بهترین ها هستند و می توانند شایستگى خودشان را به خوبى نشان بدهند. امیدواریم با تدبیر کادر فنی، کوشش بازیکنان، حمایت فدراسیون و همین طور حضور پرشور تماشاگران با اقتدار به مرحله نهایی بازی ها صعود کنیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال جوانان کشورمان با راهنمایی سیداکبر پورموسوی در مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 19 سال آسیا در روزهای 15، 17 و 19 آبان ماه در استادیوم پاس قوامین تهران به ترتیب مقابل قرقیزستان، نپال و امارات قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 222

به "مربی تیم فوتبال جوانان: بازیکنان لایقی داریم و می توانند شایستگی شان را نشان دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم فوتبال جوانان: بازیکنان لایقی داریم و می توانند شایستگی شان را نشان دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید