لیگ برتر انگلیس، ادامه ناکامی های لیورپول با باخت مقابل برنلی، شکست ناپذیری شاگردان کلوپ در خانه سرانجام یافت

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، سرخپوشان بندر مرسی ساید با شکست برابر برنلی، با صدر جدول رده بندی لیگ برتر فاصله ای شش امتیازی پیدا کردند.

لیگ برتر انگلیس، ادامه ناکامی های لیورپول با باخت مقابل برنلی، شکست ناپذیری شاگردان کلوپ در خانه سرانجام یافت

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال لیورپول و برنلی پنجشنبه شب در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، به مصاف هم رفتند که این بازی با رجحان یک بر صفر برنلی به انتها رسید.

اشلی بارنز در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا ناکامی شاگردان یورگن کلوپ در کسب پیروزی در لیگ برتر انگلیس، به پنج بازی متوالی برسد. همچنین این شکست، نخستین باخت خانگی لیورپول از 23 آوریل سال 2017 بود و تعداد بازی های متوالی بدون شکست این تیم در خانه خود، در عدد 68 باقی ماند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس به دنبال شکست مقابل برنلی با 34 امتیاز در صندلی چهارم جدول باقی ماند و فاصله ای شش امتیازی با منچستریونایتدِ صدرنشین پیدا کرد. شاگردان سین دایچ هم با 19 امتیاز، به رده شانزدهم جدول صعود کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1149

به "لیگ برتر انگلیس، ادامه ناکامی های لیورپول با باخت مقابل برنلی، شکست ناپذیری شاگردان کلوپ در خانه سرانجام یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، ادامه ناکامی های لیورپول با باخت مقابل برنلی، شکست ناپذیری شاگردان کلوپ در خانه سرانجام یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید