فروتنی عجیب دو مربی بیکار؛ نیمکت هلند را قبول می کنیم!

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، بعد از جدایی کومان از تیم ملی هلند، گزینه جایگزین او در این تیم همچنان سوال هواداران فوتبال این کشور است.

فروتنی عجیب دو مربی بیکار؛ نیمکت هلند را قبول می کنیم!

به گزارش خبرنگاران رونالد کومان سرمربی سابق تیم ملی هلند با توجه به تعطیلی مسابقات ملی ترجیح داد تا به پیشنهاد جذاب بارسلونا پاسخ مثبت بدهد و راهی نیوکمپ گردد.

اما درست از زمانی که زمزمه حضور کومان در بارسلونا شنیده شد انتخاب جایگزین او در تیم ملی هلند سوال اصلی هواداران فوتبال این کشور شد.

نکته جالب در این بین اما فروتنی دو مربی سابق فوتبال جهانست. آرسن ونگر که بعد از برکناری از آرسنال راهنمایی تیمی را بر عهده نگرفته بعد از قطعی شدن حضور کومان در بارسلونا مستقیما خودش با هلندی ها تماس گرفت که من را به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی انتخاب کنید و نگران نباشید.

اخیرا هم که رود گولیت ستاره سابق تیم ملی هلند که مدتهاست در مربیگری جهت معکوس را طی می نماید اعلام نموده اگر از من خواسته گردد که راهنمایی تیم ملی هلند را برعهده بگیرم، قطعاً این کار را خواهم کرد.

دو بزرگوار جوری از قبول پیشنهاد یکی از جذاب ترین تیم های ملی جهان حرف می زنند انگار فوتبال هلند در حد برونئی است و عنوان سرمربیگری این تیم روی زمین مانده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 875

به "فروتنی عجیب دو مربی بیکار؛ نیمکت هلند را قبول می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروتنی عجیب دو مربی بیکار؛ نیمکت هلند را قبول می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید