عینک جادویی آمازون

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، نخستین عینک هوشمند آمازون را بر چشم خود قرار داده و به وسیله دستیار صوتی الکسا و پیش از رسیدن به منزل، چراغ ها را روشن نموده و قهوه ای گرم آماده کنید.

عینک جادویی آمازون

عینک آمازون Echo Frames همانند یک عینک معمولی طراحی شده و کاربران با خیال راحت می توانند این عینک را بدون هیچ جلب توجهی بر چشم خود قرار داده و از قابلیت های هوشمند آن بهره ببرند. این سیستم جالب توجه دارای چهار بلندگوی کوچک و دو میکروفن است که در کناره قاب آن تعبیه شده است. عینک 31 گرمی آمازون دارای اسپیکرهای درونی است تا ارتباط دستیار صوتی الکسا با کاربر را راحت کند. این فناوری هرگونه مکالمه میان کاربر و الکسا را شخصی نموده و به منظور حفظ حریم شخصی مکالمات میان کاربر و الکسا به بیرون درز ننموده و به هیچ عنوان از سوی دیگران شنیده نمی گردد.

تنها با فشردن یک دگمه الکسا فعال شده و کاربر می تواند با سیستم های هوشمند خانه ارتباط برقرار نموده و دستورات لازم را صادر کند. به طور مثال شما می توانید عینک آمازون را پوشیده و در محل کار با دستیار صوتی الکسا ارتباط برقرار نموده و پیش از رسیدن به خانه چراغ ها را روشن یا فر را خاموش کنید. شما همچنین می توانید پیش از رسیدن به خانه و تنها به وسیله فشردن یک دگمه، قهوه جوش را روشن و در هنگام ورود به خانه قهوه ای گرم میل کنید.

از دیگر قابلیت های قابل توجه این فناوری، اتصال به تلفن همراه کاربران با سیستم عامل اندرویدی است. کاربر می تواند با کشیدن صفحه ای لمسی در دسته سمت راست عینک، اعلان و تماس های تلفن همراه را جست و جو و در صورت تمایل گوش کند. کاربر همچنین می تواند اعلان های موجود را با قابلیت VIP filter فیلتر و تنها تماس ها و اعلان های موردنظر را گوش کند. در حال حاضر، آمازون اطلاعاتی در مورد سازگاری این عینک با سیستم عامل Ios منتشر ننموده و در مورد عمر باتری این فناوری تنها به جمله یک روز عمر مفید بسنده نموده است.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 113

به "عینک جادویی آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عینک جادویی آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید