صعود پینگ پنگ بازان ایران در رنکینگ جهانی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، فدراسیون جهانی تنیس روی میز جدیدترین رنکینگ بازیکنان این رشته را منتشر کرد.

صعود پینگ پنگ بازان ایران در رنکینگ جهانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، فدراسیون دنیای (ITTF) رده بندی ورزشکاران دنیا را منتشر کرد که طی آن و بدلیل حضور خوب ملی پوشان کشورمان در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا در اندونزی شاهد حضوری چشمگیر در رنکینگ دنیا بودیم.

رنکینگ آقایان:

نوشاد عالمیان ملی پوش ارزشمند کشورمان در این رده بندی با 27 صعود به رده 66 دنیا صعود کرد . نیما عالمیان نفر دوم کشورمان در رنکینگ دنیا با 3 پله ارتقا در مکان 96 ایستاد. امیرحسین هدایی و امین احمدیان بازیکنان جوان تیم ملی بزرگسالان هر کدام با 33 و 47 پله صعود به رتبه زیر 200 دنیا راه یافتند و رده های 195 و 197 دنیا را به خود اختصاص دادند.

رنکینگ بانوان:

ندا شهسواری بازیکن ارزنده کشورمان نیز با 39 پله صعود در مکان 202 دنیا ایستاد . مهشید اشتری با 4 پله سقوط رتبه 336 را بدست آورد. مریم صامت نیز با 9 پله سقوط در مکان 381 نهاده شد. اما سه ملی پوش کشورمان که به رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا در اندونزی اعزام شده بودند بعنوان تازه وارد به در رنکینگ دنیا ملحق شدند که مهشید صامت، فاطمه جمالی فر و شیما صفایی بترتیب رده های 504، 562 و 576 را به خود اختصاص دادند.

رنکینگ بازیکنان دنیا قرار بود 2 روز پیش منتشر گردد که با اعلام فدراسیون دنیای بدلیل مسائل فنی ، امروز پنجشنبه 11 مهرماه اعلام شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 122

به "صعود پینگ پنگ بازان ایران در رنکینگ جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود پینگ پنگ بازان ایران در رنکینگ جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید