شباهت مربی عربستان به شخصیت مشهور سریال بازی تاج و تخت

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، خبرنگاران، عربستان سعودی با بازی درخشانش در مقابل آرژانتین بسیار خبرساز شده و حالا شباهت سرمربی این تیم به شخصیت سریال مشهور بازی تاج و تخت حواشی زیادی در فضای مجازی ایجاد نموده است.

شباهت مربی عربستان به شخصیت مشهور سریال بازی تاج و تخت

به گزارش خبرنگاران، اروه رنار، مربی عربستان سعودی، با موهای بلوند و خط فک تراش خورده اش بسیار شبیه به یکی از محبوب ترین شخصیت های سریال پربیننده بازی تاج و تخت، جیمی لنستر، است.

طرفداران به این شباهت واکنش های زیادی نشان دادند. یکی از آنها در توئیتر نوشت: هروه رنار حال و هوای بازی تاج و تخت را به مسابقات آورده است. دیگری توئیت کرد: متاسفانه علاقه من به جیمی لنستر به هروه رنار کشیده شد.

طرفداران دعا می نمایند که مردان اروه رنار در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل مکزیک پیروز شوند و به دور حذفی راه پیدا نمایند. رنار قبل از اینکه راهنمایی عربستان سعودی را بر عهده بگیرد مربی تیم هایی مانند کمبریج، زامبیا، ساحل عاج، لیل و مراکش بوده است.

تیم او در بازی اول پیروز به شکست دادن آرژانتین شد و این پیروزی آنقدر در کشور مهم بود که دولت عربستان آن روز را تعطیل عمومی بیان کرد. شایعاتی هم مطرح شد مثل اینکه همه بازیکنان عربستان بعد از این پیروزی رولزرویس هدیه گرفتند. اما رنار تمام این شایعات را تکذیب کرد.

او پس از بازی با آرژانتین گفت: هیچکدام از این حرفها درست نیست. تازه یک بازی انجام داده ایم و دو بازی دیگر هم در پیش داریم و امیدواریم به بردهای بیشتری برسیم. قبل از بازی با آرژانتین گفتم که ما سه بازی مهم در پیش داریم. تنها اتفاق خوب در انتها این است که به عنوان تیم اول یا دوم صعود کنیم. ما هنوز از نظر تجربه در پایین ترین سطح این گروه قرار داریم. باید فروتن باشیم تا بتوانیم در بازی های بعدی هم خوب عمل کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 7 آذر 1401 بروزرسانی: 7 آذر 1401 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1869

به "شباهت مربی عربستان به شخصیت مشهور سریال بازی تاج و تخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شباهت مربی عربستان به شخصیت مشهور سریال بازی تاج و تخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید